Bumser og p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Er der nogen der har erfaringer med at få bumser når man begynder p Piller? ;-) 

har taget ppiller en måned nu og hele mit ansigt er fyldt af dem, det er forfærdeligt...

nogen der har en mirakelkur? - Jeg renser min hud hver dag, med neutral ansigts rens, men ved ikke om der er nogen andet jeg skal gøre ved det? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

tarkoflen

Jeg fik p-piller for at slippe for uren hud, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig....

Måske din krop lige skal vænne sig til hormonerne?

Anmeld

23. december 2012

Tona

MorTilEnPrinsesse skriver:

Er der nogen der har erfaringer med at få bumser når man begynder p Piller? ;-) 

har taget ppiller en måned nu og hele mit ansigt er fyldt af dem, det er forfærdeligt...

nogen der har en mirakelkur? - Jeg renser min hud hver dag, med neutral ansigts rens, men ved ikke om der er nogen andet jeg skal gøre ved det? ;-) 

Det er desværre helt normalt. Når du får p-piller narrer man groft sagt kroppen til at tro at den er gravid ved at påvirke hele den hormonelle balance. Derfor er det ganske normalt at opleve alle de sædvanelige graviditets-gener. For mange forsvinder de efter de første 3 mdr eller mindskes i alt fald. For nogle gør de ikke.

Det er dog muligt at få p-piller der hjælper specifikt mod bumser, så måske ville det være muligt for dig at skifte over til et andet mærke der var bedre når det nu er blevet et problem.

Anmeld

23. december 2012

Mother-love

Hvis du får p-piller med mange hormoner så kan man godt få bumser. Jeg har ikke rigtig dette problem. Tilgengæld da jeg slap mine ved pb, væltede det ud med bumser. Hehe

Anmeld

23. december 2012

MorTilEnPrinsesse

michelledam skriver:

Hvis du får p-piller med mange hormoner så kan man godt få bumser. Jeg har ikke rigtig dette problem. Tilgengæld da jeg slap mine ved pb, væltede det ud med bumser. Hehe

Hehe, før jeg blev gravid havde jeg ikke en eneste bums, aldrig! - så blev jeg gravid & fik en hel masse! Så nu når jeg er på piller igen, så springer de frem! Og føj hvor er det da skide træls altså! ;-( Hmm! Øv 

Anmeld

23. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Amandas-mor skriver:

Det er desværre helt normalt. Når du får p-piller narrer man groft sagt kroppen til at tro at den er gravid ved at påvirke hele den hormonelle balance. Derfor er det ganske normalt at opleve alle de sædvanelige graviditets-gener. For mange forsvinder de efter de første 3 mdr eller mindskes i alt fald. For nogle gør de ikke.

Det er dog muligt at få p-piller der hjælper specifikt mod bumser, så måske ville det være muligt for dig at skifte over til et andet mærke der var bedre når det nu er blevet et problem.

Ja ifølge Google, så er det helt normalt åbenbart! 

Men det er nu træls, må bare håbe at de aftager om nogle måneder...  Ellers må jeg kontakte lægen og sige nu må det være nok. 

Anmeld

24. december 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Det var det samme her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.