hævet kønsdel (dreng) hjæææp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.369 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Anonym trådstarter

Min søn er 6 uger og jeg har her til morgen lagt mærke til at hans penis er hævet, det er ikke spidsen men længere tilbage

det er ikke så meget rødt eller varm.

Jeg har været til vagtlægen med ham og lægen gættet sig frem til at det kunne være "Måske" betændelse og hun var ikke sikker.

Er der nogen der har oplevet det med jeres unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Min søn er 6 uger og jeg har her til morgen lagt mærke til at hans penis er hævet, det er ikke spidsen men længere tilbage

det er ikke så meget rødt eller varm.

Jeg har været til vagtlægen med ham og lægen gættet sig frem til at det kunne være "Måske" betændelse og hun var ikke sikker.

Er der nogen der har oplevet det med jeres unger?

Well, forhudsforsnævring er jo altid en mulighed.. Men det tror jeg at vagtlægen ville kunne have set hvis det var... Prøv at holde øje med det de næste par dage og lad være med at rode for meget i det... Det skal have ro og hvile... Silas blev også en smule rød og irriteret i forhuden da han ikke var særlig gammel og jeg tror simpelthen det var fordi jeg var for grundig med rengøringen... Der skal virkelig ikke gøres noget rent i det område andet end med vand.. De små er jo også så sarte i starten, der skal næsten ingenting til

Anmeld

23. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Well, forhudsforsnævring er jo altid en mulighed.. Men det tror jeg at vagtlægen ville kunne have set hvis det var... Prøv at holde øje med det de næste par dage og lad være med at rode for meget i det... Det skal have ro og hvile... Silas blev også en smule rød og irriteret i forhuden da han ikke var særlig gammel og jeg tror simpelthen det var fordi jeg var for grundig med rengøringen... Der skal virkelig ikke gøres noget rent i det område andet end med vand.. De små er jo også så sarte i starten, der skal næsten ingenting til

Tak for svar Det har du ret i men det ser ikke så godt ud Så jeg håber det snart bliver bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.