Mine første hækle projekter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

trunte89

Tullepigen90 skriver:

Tak 

Ja, det er lige med at få tiden og taget sig sammen til at få gjort sine krea projekter færdige.. Jeg håber at du vil vise dit frem når det er færdigt 

Ja, mit er måske også en lille smule kedeligt. Et tæppe med ca 160 oldemorfirkanter mangler dog kun 5 stk nu!
Jo, regner med, at det kommer ind når jeg engang bliver færdig lidt stolt er man jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

JulieE

Jeg kan kun se billedet af grydelapperne, men de er super fin!!! Super flot hæklet af en begynder 

Anmeld

23. december 2012

Tullepigen90

trunte89 skriver:

Ja, mit er måske også en lille smule kedeligt. Et tæppe med ca 160 oldemorfirkanter mangler dog kun 5 stk nu!
Jo, regner med, at det kommer ind når jeg engang bliver færdig lidt stolt er man jo

Jeg synes bestemt ikke at det er kedeligt.. Jeg elsker tæpper lavet af bedstemors firkanter og miN plan er selv at gå igang med et her til Januar. 

Jeg glæder mig til at se det 

Anmeld

23. december 2012

Tullepigen90

JulieE skriver:

Jeg kan kun se billedet af grydelapperne, men de er super fin!!! Super flot hæklet af en begynder 

Tak 

Jeg kunne ikke få uploadet billedet af julehjertet, så hvis man vil se den er man nød til at gå ind på:  http://nannas-verden.blogspot.dk/

Anmeld

25. december 2012

Nettemor

Tullepigen90 skriver:

Jeg synes bestemt ikke at det er kedeligt.. Jeg elsker tæpper lavet af bedstemors firkanter og miN plan er selv at gå igang med et her til Januar. 

Jeg glæder mig til at se det 

Super fine ting

Tæpper af oldemorfirkanter er rigtig søde Men det tager laaang tid og det er det samme igen og igen

Anmeld

25. december 2012

Tullepigen90

Nettemor skriver:

Super fine ting

Tæpper af oldemorfirkanter er rigtig søde Men det tager laaang tid og det er det samme igen og igen

Mange tak 

Ja et tæppe af bedstemorsfirkanter er et langtids-projekt. Det fandt jeg bestemt også ud af da jeg stortset ikke lavede andet i 3 dage end at hækle bedstemorsfirkanter og jeg nåede kun 36 firkanter på 3 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.