Imorgen er det juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

B&J

GLÆDELIG JUL du dejlige kvinde

ej jeg glæder mig så meget og alle de små ting man skal gå og hygge med idag..... og ja der er RÅ koldt og sneer og ja idag bliver nok en dag inden for selv om det sjælden sker men tror den virkelig står på HYGGE

håber du får en vidunderlig jul imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

MorDk

Du må også have en helt igennem fantastisk Jul  Jeg glæder mig også helt vildt til imorgen... det bliver SÅ herligt at fejre Jul hjemme sammen med min lille skønne familie. Min mor og søster kommer kl.14.00 og jeg glæder mig bare!

Er spændt på hvad Bassen siger til alle gaverne... (Ihhh hans ansigt der lyser op er bare DET bedste)

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

GLÆDELIG JUL du dejlige kvinde

ej jeg glæder mig så meget og alle de små ting man skal gå og hygge med idag..... og ja der er RÅ koldt og sneer og ja idag bliver nok en dag inden for selv om det sjælden sker men tror den virkelig står på HYGGE

håber du får en vidunderlig jul imorgen

Glædelig jul sveskesten

Her sner det også helt vildt nu her, virkelig snestorm... Men så er det jo dejligt at vi har varme på indenfor 

Åååh ja, jeg glæder mig også, det skal nok blive rigtig hyggeligt håber jeg 

Og MANGE gange i lige måde, søde! 

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Du må også have en helt igennem fantastisk Jul  Jeg glæder mig også helt vildt til imorgen... det bliver SÅ herligt at fejre Jul hjemme sammen med min lille skønne familie. Min mor og søster kommer kl.14.00 og jeg glæder mig bare!

Er spændt på hvad Bassen siger til alle gaverne... (Ihhh hans ansigt der lyser op er bare DET bedste)

Uuh det lyder bare rigtig hyggeligt 

Mange tak skal du have og i lige måde!! 

Anmeld

23. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Glædelig juuuuuuuuuuuuuul

Anmeld

23. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Glædelig jul sveskesten

Her sner det også helt vildt nu her, virkelig snestorm... Men så er det jo dejligt at vi har varme på indenfor 

Åååh ja, jeg glæder mig også, det skal nok blive rigtig hyggeligt håber jeg 

Og MANGE gange i lige måde, søde! 

det er også helt vildt sne storm her nu det ryger rundt, og hvor vi hygger inde i varmen vi sidder stadig med dyner og ser fedtmule

hold op hvor er det super dejligt

Anmeld

23. december 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Jamen deres ansigtsudtryk er helt klart ikke at kimse af... Silas fik adventsgave (En bil) her til morgen og hans ansigt lyste helt op da han så den og sagde "Eeeeej" Ååårh så smeltede mor lige  Glæder mig så meget til i morgen

Glædelig jul til dig også!! 

Orh det er herligt

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Glædelig juuuuuuuuuuuuuul

I lige mååådeeee 

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

det er også helt vildt sne storm her nu det ryger rundt, og hvor vi hygger inde i varmen vi sidder stadig med dyner og ser fedtmule

hold op hvor er det super dejligt

Åårh det lyder dælme også hyggeligt da

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Orh det er herligt

MEGA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.