Cafe liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Mum33

Er der nogle af jer der har gode erfaringer med nogle baby-venlige cafeer? Kan i hvert fald ikke finde nogen i Aalborg og omegn. Var på cafe i dag og det var et mareridt. Ingen plads til barnevogn, kun en højstol (som var optaget), ingen mulighed for at skifte en ble, osv. Kunn være hyggeligt hvis man kunne finde et sted hvor man også kunne være flere. Fx ens mødregruppe.

Kender I nogle steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Tina2

Er også fra det nordjyske og boede i Aalborg da min den store (5 år) var spæd.... Vi havde samme problem inde i byen når vi mødtes, så det endte simpelthen med at vi gik lidt på kompromis med maden og tog i Salling, der er rigelig plads til barnevogne, amning og der er puslerum... Ikke det mest spændende mad, men der var plads og ingen der irriterede sig over alle barnevognene:-)

Anmeld

13. juni 2009

Mum33

hmm. Andre ideer end Salling?

Anmeld

13. juni 2009

Lise

Cafeministeriet og Penny Lane  Har haft min dreng med begge steder, og det er gået fint!  

Anmeld

13. juni 2009

Tina2

Lise skriver:

Cafeministeriet og Penny Lane  Har haft min dreng med begge steder, og det er gået fint!  

Må man ha barnevogne med der?

Anmeld

13. juni 2009

Pia

Med hensyn til plads til barnevogn syntes jeg det er svært og finde nogle steder genneralt..
Men her om sommeren syntes jeg der er mange gode steder, hvor man kan sidde uden for og derfor er det ikke et problem med barnevognen..
Bla er cafeministerter nede i møllåarkaden.
Jensens bøfhus og klostertorvet.
Cafe natalie.
Ja syntes egentlig der er en del...

Snakker vi så i vinter halv året kan det godt knibe med pladsen til barnevognen.
Men jeg /vi (min mg) brugte bla bilka, de har en god cafe syntes jeg.
Shoppen hvor der er sunset boulevard.
Ellers er der også sunset boulevard inde på Nytorv.
Der er også en god cafe nede i kennedy arkaden. Kan bare ikke huske navnet på den.
Den er lige blevet udvidet..

Men tror genneralt at Aalborg mangler og følge lidt med på det område.
Men nu er cafeer jo heller ikke helt så udbredt som i feks Århus og Københaven.

Og ellers gjorde vi det at vi mødtes ved hianden.. og havde vi så ikke lige overskudet til og stå og lave noget frokost feks, så aftalte vi at en af os lige kørte til Aalborg og købte nogle gode sandwice inde ved Nadias inde i Reberbansgade.. mums..

Kh Pia..

Anmeld

13. juni 2009

Maddox

Pia skriver:

Med hensyn til plads til barnevogn syntes jeg det er svært og finde nogle steder genneralt..
Men her om sommeren syntes jeg der er mange gode steder, hvor man kan sidde uden for og derfor er det ikke et problem med barnevognen..
Cafe natalie.

Snakker vi så i vinter halv året kan det godt knibe med pladsen til barnevognen.
Der er også en god cafe nede i kennedy arkaden. Kan bare ikke huske navnet på den.

Og ellers gjorde vi det at vi mødtes ved hianden.. og havde vi så ikke lige overskudet til og stå og lave noget frokost feks, så aftalte vi at en af os lige kørte til Aalborg og købte nogle gode sandwice inde ved Nadias inde i Reberbansgade.. mums..

Kh Pia..

Er det mon VISA du tænker på i Kennedy arkaden?

Anmeld

13. juni 2009

Tina2

Pia skriver:

Cafe natalie.

Kh Pia..

Har du født, søde Pia?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.