Hjælp - brug for svar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder!

Nu har jeg søgt efter svar alle steder, men kan ikke rigtig finde noget brugbart, derfor:

Jeg havde min menstruation som helt normalt. Kæresten og jeg havde sex dagen efter den var på vej væk/næsten væk, hvor kan kommer oppe i mig uden kondom.

Her godt en lille uge efter bløder jeg og bløder jeg. Hvad er det? Er det bare min mens der synes den skal skifte rytme, eller kan det være en abort? Har blødt siden i onsdags on/off (men dog mere end pletblødning)

den forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Nu har jeg søgt efter svar alle steder, men kan ikke rigtig finde noget brugbart, derfor:

Jeg havde min menstruation som helt normalt. Kæresten og jeg havde sex dagen efter den var på vej væk/næsten væk, hvor kan kommer oppe i mig uden kondom.

Her godt en lille uge efter bløder jeg og bløder jeg. Hvad er det? Er det bare min mens der synes den skal skifte rytme, eller kan det være en abort? Har blødt siden i onsdags on/off (men dog mere end pletblødning)

den forvirrede

Det er ikke sandsynligt, at det er en abort, med mindre din cykluslængde er sygeligt kort, og så er det heller ikke foreneligt med graviditet.
Det er vigtigt at være opmærksom på blødningsforstyrrelser, da det kan være tegn på sygdom, men der kan også være tale om kontaktblødning eller hormonelle ændring i din cyklus.
Hvis det fortsætter eller sker igen, skal du kontakte din læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.