Kære alle jer, jeg er ikke særlig aktiv debatskriver herinde, men ser med hver dag
Jeg er overvægtig- meget, og har bestilt tid til lægebesøg den 3/1. Jeg er desværre begyndt at få ondt i mine knæ, fødder og hofter, især på job..
Jeg ved jo godt hvad dette betyder, og derfor er det også først nu jeg tager den med lægen. Jeg ønsker en operation af min mave, noget jeg har ønsket i mange år... Min læge er bare ikke skide samarbejdsvillig. Så det er med lidt rystende hænder jeg skal derned
MEN, hvis ikke han er til at hugge og stikke i, så har min mor lige skrevet at hun vil betale for mig. Hun synes det er hjerteskærende at jeg har det så skidt. Jeg har det skidt psykisk, fysisk og værst af alt, jeg kan ikke være 110% den mor jeg vil være for mine børn
At jeg ikke kan tage med i forlystelser fordi min røv ikke kan være der, at jeg ikke kan tumle med dem om sommeren i haven.. åhh..
At jeg ikke kan tillade mig at spise en is om sommeren uden hele tiden at føle at andre kigger på mig, somom hun sku da selv er uden om det... Det er svært.. Mit BMI er på nuværende tidspunkt 48, 4
Og jeg er dybt ulykkelig og bange, bange for fremtiden og for mit helbred. Jeg har prøvet at tabe mig af flere omgang, men alt plus lidt til tager jeg på igen, bare jeg ser efter en luftmadister
Åh jeg håber håber håber lægen vil give mig en henvisning, han ved jeg så gerne vil.. Ellers giver min mor mig den største gave nogensinde..
Foruden mine børn self
Jeg håber der er julemirakler til...
Anmeld