Min bedste gave:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Kære alle jer, jeg er ikke særlig aktiv debatskriver herinde, men ser med hver dag

Jeg er overvægtig- meget, og har bestilt tid til lægebesøg den 3/1. Jeg er desværre begyndt at få ondt i mine knæ, fødder og hofter, især på job.. 

Jeg ved jo godt hvad dette betyder, og derfor er det også først nu jeg tager den med lægen. Jeg ønsker en operation af min mave, noget jeg har ønsket i mange år... Min læge er bare ikke skide samarbejdsvillig. Så det er med lidt rystende hænder jeg skal derned

MEN, hvis ikke han er til at hugge og stikke i, så har min mor lige skrevet at hun vil betale for mig. Hun synes det er hjerteskærende at jeg har det så skidt. Jeg har det skidt psykisk, fysisk og værst af alt, jeg kan ikke være 110% den mor jeg vil være for mine børn

At jeg ikke kan tage med i forlystelser fordi min røv ikke kan være der, at jeg ikke kan tumle med dem om sommeren i haven.. åhh.. 

At jeg ikke kan tillade mig at spise en is om sommeren uden hele tiden at føle at andre kigger på mig, somom hun sku da selv er uden om det... Det er svært.. Mit BMI er på nuværende tidspunkt 48, 4 Og jeg er dybt ulykkelig og bange, bange for fremtiden og for mit helbred. Jeg har prøvet at tabe mig af flere omgang, men alt plus lidt til tager jeg på igen, bare jeg ser efter en luftmadister

Åh jeg håber håber håber lægen vil give mig en henvisning, han ved jeg så gerne vil.. Ellers giver min mor mig den største gave nogensinde.. Foruden mine børn self 

Jeg håber der er julemirakler til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

B&J

Ved du hvad du kan sagtens få den operation

deres regler er min 50 bmi men men men når man døjer med knæ osv jamen så er reglerne længre nede

og det eneste din læge skal er at sende dine papir videre til en af de steder der kan give dig operationen, hvis din læge ikke vil så få dig en ny læge....

jeg kan blodt sige det er jordens største gave og en kæmpe starts hjælp

håber din læge sender dig videre og håber vi høre mere omkring dig ellers må du prikke til mig så jeg husker at læse med

Anmeld

22. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Kære alle jer, jeg er ikke særlig aktiv debatskriver herinde, men ser med hver dag

Jeg er overvægtig- meget, og har bestilt tid til lægebesøg den 3/1. Jeg er desværre begyndt at få ondt i mine knæ, fødder og hofter, især på job.. 

Jeg ved jo godt hvad dette betyder, og derfor er det også først nu jeg tager den med lægen. Jeg ønsker en operation af min mave, noget jeg har ønsket i mange år... Min læge er bare ikke skide samarbejdsvillig. Så det er med lidt rystende hænder jeg skal derned

MEN, hvis ikke han er til at hugge og stikke i, så har min mor lige skrevet at hun vil betale for mig. Hun synes det er hjerteskærende at jeg har det så skidt. Jeg har det skidt psykisk, fysisk og værst af alt, jeg kan ikke være 110% den mor jeg vil være for mine børn

At jeg ikke kan tage med i forlystelser fordi min røv ikke kan være der, at jeg ikke kan tumle med dem om sommeren i haven.. åhh.. 

At jeg ikke kan tillade mig at spise en is om sommeren uden hele tiden at føle at andre kigger på mig, somom hun sku da selv er uden om det... Det er svært.. Mit BMI er på nuværende tidspunkt 48, 4 Og jeg er dybt ulykkelig og bange, bange for fremtiden og for mit helbred. Jeg har prøvet at tabe mig af flere omgang, men alt plus lidt til tager jeg på igen, bare jeg ser efter en luftmadister

Åh jeg håber håber håber lægen vil give mig en henvisning, han ved jeg så gerne vil.. Ellers giver min mor mig den største gave nogensinde.. Foruden mine børn self 

Jeg håber der er julemirakler til...

Håber det vil gå dig godt - men håber også, at du vil få hjælp til at bearbejde det forhold du har til mad, for hvis du fortsætter med at spise på samme måde bagefter operationen, vil du jo først og fremmest blive rigtig skidt tilpas, men også tage på igen. Bare for at sige, husk at få hovedet og det psykiske med! At få en maveoperation er spildt arbejde, hvis psyken stadig spænder ben

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ved du hvad du kan sagtens få den operation

deres regler er min 50 bmi men men men når man døjer med knæ osv jamen så er reglerne længre nede

og det eneste din læge skal er at sende dine papir videre til en af de steder der kan give dig operationen, hvis din læge ikke vil så få dig en ny læge....

jeg kan blodt sige det er jordens største gave og en kæmpe starts hjælp

håber din læge sender dig videre og håber vi høre mere omkring dig ellers må du prikke til mig så jeg husker at læse med

Tak, det varmerJeg håber bare...

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Håber det vil gå dig godt - men håber også, at du vil få hjælp til at bearbejde det forhold du har til mad, for hvis du fortsætter med at spise på samme måde bagefter operationen, vil du jo først og fremmest blive rigtig skidt tilpas, men også tage på igen. Bare for at sige, husk at få hovedet og det psykiske med! At få en maveoperation er spildt arbejde, hvis psyken stadig spænder ben

Jeg ved det, har før gået til terapi, og det vil jeg helt sikkert starte med igen. Mit problem er ikke som sådan at jeg har en spiseforstyrrelse, jeg kan bare godt lide mad Og det har taget overhånd med vægten efter 2 fødsler og graviditeter...

Anmeld

22. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak, det varmerJeg håber bare...

det håber jeg også for dig og som Frøken J skriver få dig en psykolig lige så snart du er godkendt, for tror du skal tabe mange kg og det er meget meget meget hårdt for det er svært at forstå og  det kan tage længe før man forstår man har tabt sig og man har været så stor og man føler sig stadig stor evt hvis man har meget hud osv...

Anmeld

22. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg ved det, har før gået til terapi, og det vil jeg helt sikkert starte med igen. Mit problem er ikke som sådan at jeg har en spiseforstyrrelse, jeg kan bare godt lide mad Og det har taget overhånd med vægten efter 2 fødsler og graviditeter...

Overspisning er jo også en spiseforstyrrelse - og det psykiske skal jo med, selvom det ikke er en decideret spiseforstyrrelse du har
Men jeg ved hvordan du har det. Eller nej, det ville ikke være fair at sige sådan, for mit BMI er "kun" på nogen og 30, men jeg har et helt skævt forhold til mad og er ikke i stand til at styre mig. Var ellers nede på 69 kilo og normalvægt, men alt er røget på igen. Det er rigtig svært, så jeg kan sagtens følge hvor du er rent psykisk - og man kan jo ikke bare tage en kold tyrker og undgå som med smøger, for mad SKAL man jo have, og man bliver jo nærmest dagligt budt på søde sager

Men held og lykke med det hele! Det er ikke rart ikke at have det godt med sig selv

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen, det varmer så meget.. Jeg har før det gik helt galt, tabt mig med diverse midler, har selv også været nede på 69 kg.. Men ja.. 

jeg håber, og vil selfølgelig komme med en opdate, med billede og profil

endnu engang tak, havde bare brug for at sige det til nogen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.