Weee! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2012

mpr

Haha ej hvor er det fantastisk! Her til aften sagde kæresten at han syntes at vi skulle smide kondomet fra i dag !!!!! Så uanset om jeg får en negativ eller en positiv test i næste uge (efter den ene upser uden kondom i starten af december måned) så bliver det 120% ønsket når det sker !! Ihh er så glad ^^ Og har regnet mig frem til at skulle jeg blive gravid så skal det nok løse sig med den sidste HPV sprøjte

Ville ikke så meget med dette her andet end at være super glad og nu offichelt melde mig ind i gruppen "Prøver at blive gravid"!!!

Glædelig jul derude! ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Haha ej hvor er det fantastisk! Her til aften sagde kæresten at han syntes at vi skulle smide kondomet fra i dag !!!!! Så uanset om jeg får en negativ eller en positiv test i næste uge (efter den ene upser uden kondom i starten af december måned) så bliver det 120% ønsket når det sker !! Ihh er så glad ^^ Og har regnet mig frem til at skulle jeg blive gravid så skal det nok løse sig med den sidste HPV sprøjte

Ville ikke så meget med dette her andet end at være super glad og nu offichelt melde mig ind i gruppen "Prøver at blive gravid"!!!

Glædelig jul derude! ^^

så det jo lige før man nu skal krydse fingre for testen er postiv om et par dage

Anmeld

22. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

så det jo lige før man nu skal krydse fingre for testen er postiv om et par dage

Ja det kunne være lidt lækkert

Anmeld

22. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Glædelig jul derude! ^^

Wuhuhu hvor fantatisk og krydser da for en positiv test snart

Anmeld

22. december 2012

mpr

MiichellaMalou skriver:

Wuhuhu hvor fantatisk og krydser da for en positiv test snart

Ja det er super dejligt eftersom det var ham der havde sagt han gerne ville hen i slut februar, start marts/april før vi startede det er helt uvirkeligt at han rent faktisk nu helt af sig selv foreslog det! Og tak!

Anmeld

23. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Ja det er super dejligt eftersom det var ham der havde sagt han gerne ville hen i slut februar, start marts/april før vi startede det er helt uvirkeligt at han rent faktisk nu helt af sig selv foreslog det! Og tak!

Ja det jo bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.