Vi er tilbage, glædelig jul samt billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Hej skønne Qvinder!

Jeg når nok desværre ikke at komme herind imorgen eller mandag, så derfor vil jeg gerne ønske jer alle en glædelig jul! 

Ingen af jer kender mig under dette brugernavn, da jeg har haft deaktiveret min profil efter nogle episoder herinde... Mit gamle brugernavn har været Freyasmor/Oktobermor... Jeg har en datter som hedder Freya Sophia, hvis nogen kan huske mig? 

Jeg skal holde jul med min skønne mand, familie og lille datter, som jeg fødte d. 30. september i år, det bliver simpelthen sååå skønt!

Jeg håber i andre får en fantastisk jul samt et godt nytår & at vi får endnu et dejligt år herinde! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

M&N

MorTilEnPrinsesse skriver:

Hej skønne Qvinder!

Jeg når nok desværre ikke at komme herind imorgen eller mandag, så derfor vil jeg gerne ønske jer alle en glædelig jul! 

Ingen af jer kender mig under dette brugernavn, da jeg har haft deaktiveret min profil efter nogle episoder herinde... Mit gamle brugernavn har været Freyasmor/Oktobermor... Jeg har en datter som hedder Freya Sophia, hvis nogen kan huske mig? 

Jeg skal holde jul med min skønne mand, familie og lille datter, som jeg fødte d. 30. september i år, det bliver simpelthen sååå skønt!

Jeg håber i andre får en fantastisk jul samt et godt nytår & at vi får endnu et dejligt år herinde! 

Mange tak og i lige måde

Anmeld

22. december 2012

MorTilEnPrinsesse

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.