Ved ik helt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har en datter på 15 uger (på tirsdag) og føler bare slet ik hun bliver mæt af mme og hun spiser gerne omkring 200-225 ml pr gang. Syns det er lige lovligt meget for sådan en bette størrelse. Hun bliver 4 måneder her den 11 januar men har gået og tænkt på om man skulle prøve med lidt grød/ vælling nu her for at se om hun bliver mere mæt af det??? Hva syns i?  Min SP'er siger jeg bare skal gøre hva jeg føler er bedst for min lille nus. Og tænke over om det er det bedste for hende. Help me?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har en datter på 15 uger (på tirsdag) og føler bare slet ik hun bliver mæt af mme og hun spiser gerne omkring 200-225 ml pr gang. Syns det er lige lovligt meget for sådan en bette størrelse. Hun bliver 4 måneder her den 11 januar men har gået og tænkt på om man skulle prøve med lidt grød/ vælling nu her for at se om hun bliver mere mæt af det??? Hva syns i?  Min SP'er siger jeg bare skal gøre hva jeg føler er bedst for min lille nus. Og tænke over om det er det bedste for hende. Help me?!

Min dreng er præcis et år ældre end dit barn Det var også omkring juletid jeg sys det blev liiiige lovlig meget mælk på én gang, kan jeg huske. Jeg skiftevis ammede og gav mme, var helt udpumpet

Men vi startede med et enkelt måltid grød (ris/hirse) pr. dag. Mere så maven kan følge med Det er jo når de er 4 mdr man så småt kan prøve hvis man synes.

Vælling har vi aldrig brugt, men har hørt mange erstatte aftenflaske med vælling

Det er bare at prøve sig frem, tror jeg

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Havde nemlig tænkt at hun skulle prøve en most kartoffel her på mandag nemlig. Men er det ik noget med at man kan blande mme og kartoffel sammen så det bliver lidt mere flydende???? 

Anmeld

22. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger. 

Det er meget naturligt at appetitten tager til der og det betyder ikke nødvendigvis grød/mos..

Jeg startede på sps anbefaling da min datter var 4 måneder og der er intet jeg fortryder mere..

Vi har siden kæmpet med en mave der var helt smadret, konstant forstoppelse, LANGE perioder med afføringsmidler og hvad ved jeg, det er bare ikke det værd..

Tager dit barn på som det ska, sover det og udvikler sig som det bør??
Hva for noget mme bruger du?

Hvis du endelig begynder med grød og mos så hold dig for gudsskyld fra stivelse, dvs. majs, ris, kartofler osv osv det er den direkte vej til dårlig mave tarm

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er meget naturligt at appetitten tager til der og det betyder ikke nødvendigvis grød/mos..

Jeg startede på sps anbefaling da min datter var 4 måneder og der er intet jeg fortryder mere..

Vi har siden kæmpet med en mave der var helt smadret, konstant forstoppelse, LANGE perioder med afføringsmidler og hvad ved jeg, det er bare ikke det værd..

Tager dit barn på som det ska, sover det og udvikler sig som det bør??
Hva for noget mme bruger du?

Hvis du endelig begynder med grød og mos så hold dig for gudsskyld fra stivelse, dvs. majs, ris, kartofler osv osv det er den direkte vej til dårlig mave tarm

Jeg bruger nan Pro 1. Men syns bare hun er begyndt af gylpe meget mere end i starten. Og det er først kommet i onsdags. Men ja hun tager på og vokser godt og hun sover oss fint gerne 8-10 timer om natten. Men der spiser hun altså oss 2 1/2 flaske inden hun falder i søvn. 

Anmeld

22. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg bruger nan Pro 1. Men syns bare hun er begyndt af gylpe meget mere end i starten. Og det er først kommet i onsdags. Men ja hun tager på og vokser godt og hun sover oss fint gerne 8-10 timer om natten. Men der spiser hun altså oss 2 1/2 flaske inden hun falder i søvn. 

Så ville jeg hellere skifte til en mme der fyldte lidt mere.. Så længe hun kan sove osv. så får hun jo hva hun ska ha

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Hva skulle jeg skifte over til hvis det var???????:/

Anmeld

22. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hva skulle jeg skifte over til hvis det var???????:/

Nan 2 evt men prøv og hør sp inden du gør noget. Min datter fik profylak altså det er til allergi børn også skiftede vi til nan 2 og det gjorde en kæmpe forskel

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Okay  

Anmeld

22. december 2012

JustMe

Vent!! Mindst til hun har rundet de 4 mdr og gerne endnu længere. Mht. mængden spiste min datter vist 250 ml pr gang på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.