symptomer men negativ g.test. ER jeg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

wedell

>Hej alle.

Jeg er ny her på siden, men søger desperat nogle svar. For jeg tror og håber jeg er gravid men har lige taget en test som var negativ

Jeg har egentlig haft regelmæssig cyklus på ca 30 dage, men sidste måned kom menes først efter 34 dage. Så menes kom den 9. maj.
den 30 maj havde vi ubeskyttet sex. hvis min cyklus er på 34 dage vil min æl måske lige være der omkring, og så vil min menes komme i morgen. er den på 30 dage som den plejer er det helt skørt og min menes ville være 3-4 dage forsinket nu.

Problemet er at jeg godt en uge efter sex fik menes smerter og tænkte at nu kom menes, men det gjorde den ikke og smerterne fortsatte bare. Plejer kun at have menes smerter i 1-2 dage.Der udover har jeg i sidste uge og denne været lidt træt og haft lyst til at spise mere og de sidste to tre dage har jeg haft en snert af kvalme. ikke meget og ikke om morgenen, menlidt i løbet af dagen.

men min test for et par timer siden var negativ. Så nu er jeg bange for at alle symptomerne er indbliding fordi jeg så gerne vil at det er sandt.
Men kan jeg være gravid og stadig have den negative test og havd med symptomerne?? Har ikke ømme bryster som det ellers lyder til at rigtig mange har.

Håber så meget at der er nogen der vil svare og uddele erfaringer

Den Håbefulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

eliasogmor

sys da du skal tage en tur til lægen og få det tjeket....kryser fingrer for at der er bonus...

Anmeld

13. juni 2009

Sofia24

Ja symptomerne har du, det kan vi ikke løbe fra...
Og så skal det siges, at nogle kan først teste positivt meget længere fremme end du er (hvis du er gravid )
Men håber det bedste... Og hører gerne når du finder det ene eller det andet
Sofia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.