Vis mig din cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Ayasmor skriver:

Jeg har også en nutcase cykelhjelm. Det er min 2. nutcase, da jeg var nødsaget til at købe en ny. Kan kun sige, at jeg var ualmindeligt glad for min cykelhjelm, da jeg i sommers blev kørt ned af en bil.

Jeg kan se der er mange der har dem
Jeg vil helt sikkert tage ud og prøve dem, de ser jo også ret smarte ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Miss Church skriver:

Jeg har den her Er dog ikke så god til at bruge den  

Det er en nutcase

Den er også rigtig flot
Der skulle næsten være alarm på cyklen så man ikke kunne køre uden at spænde hjelmen

Anmeld

23. december 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ih, troede du havde lært det nu.. Åh, hvor luksus, er ikke spor misundelig! 

Ja det er total luksus! Specielt med al det sne vi har haft! Min balance er altså ikke hvad den har været, så tror ikke jeg er helt sikker på en cykel, når der ligger sne

Anmeld

23. december 2012

Ayasmor

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg kan se der er mange der har dem
Jeg vil helt sikkert tage ud og prøve dem, de ser jo også ret smarte ud

Det synes jeg også, at de er. De kan jo fåes i et utal af farver og designs

Anmeld

23. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er total luksus! Specielt med al det sne vi har haft! Min balance er altså ikke hvad den har været, så tror ikke jeg er helt sikker på en cykel, når der ligger sne

Jeg har da også taget en tur i asfalten denne vinter - og man falder altså bare hårdere med en babybule! 

Anmeld

23. december 2012

Miss Church

M (: skriver:

Jeg har da også taget en tur i asfalten denne vinter - og man falder altså bare hårdere med en babybule! 

Ej er det rigtigt? du skal passe på dig selv! Bebs skulle helst ikke mases og du skal helst ikke komme til skade

Anmeld

23. december 2012

tarkoflen

Jeg har en magen til nr. 2 diva hedder den vist

http://www.atlascykler.dk/hjelme/spectra.htm

Anmeld

23. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Ayasmor skriver:

Jeg har også en nutcase cykelhjelm. Det er min 2. nutcase, da jeg var nødsaget til at købe en ny. Kan kun sige, at jeg var ualmindeligt glad for min cykelhjelm, da jeg i sommers blev kørt ned af en bil.

Nu fik jeg læst mig til at nutcase dumper i tænks test, det er ærgerligt for de ser ellers super fede ud

Anmeld

23. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ej er det rigtigt? du skal passe på dig selv! Bebs skulle helst ikke mases og du skal helst ikke komme til skade

Heldigvis slog jeg hverken hovedet eller maven - det blev bare til en øm ankel og en hudafskrabning på albuen

Anmeld

23. december 2012

Ayasmor

Storgaard & Lillegaard skriver:

Nu fik jeg læst mig til at nutcase dumper i tænks test, det er ærgerligt for de ser ellers super fede ud

Der kan man bare se, det vidste jeg slet ikke.. Mon ikke man lige skulle se dig om efter en ny hjelm så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.