Åh, de tests!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle, 

I morges tog jeg en test inden jeg gik i bad, som i de tre minutter, jeg sad og gloede på den var helt aldeles negativ. Efter badet (ca. 8-10minutter) var testen forholdsvis tydelig positiv. Render så rundt og tænker lidt over det, og tjekker så igen, for det var alligevel mærkeligt, og så er den total blank igen! Hvad sker der lige?

Har købt testen af en bruger herinde - One Step G-test - og det fremgår ikke af testen, hvornår den skal aflæses, men tænker at det er det samme som andre teste.

Tør slet ikke teste igen af frygt for, at den er negativ!

Hvad siger I piger, har I prøvet noget lignende, og hvordan endte det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej alle, 

I morges tog jeg en test inden jeg gik i bad, som i de tre minutter, jeg sad og gloede på den var helt aldeles negativ. Efter badet (ca. 8-10minutter) var testen forholdsvis tydelig positiv. Render så rundt og tænker lidt over det, og tjekker så igen, for det var alligevel mærkeligt, og så er den total blank igen! Hvad sker der lige?

Har købt testen af en bruger herinde - One Step G-test - og det fremgår ikke af testen, hvornår den skal aflæses, men tænker at det er det samme som andre teste.

Tør slet ikke teste igen af frygt for, at den er negativ!

Hvad siger I piger, har I prøvet noget lignende, og hvordan endte det?

Prøvede for et år siden og man kan ikk renge med dem der bliver positiv når der gået over tid min bliv positiv og var ikk gravid

Anmeld

22. december 2012

banana3

Jeg synes du skal teste igen, det lyder ikke til at være en gyldig test, jeg krydser ALT for en rigtig positiv test

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Ungmor92!:-) skriver:

Prøvede for et år siden og man kan ikk renge med dem der bliver positiv når der gået over tid min bliv positiv og var ikk gravid

Tak for svar. Det er jo desværre ikke en overraskelse for mig, men synes bare, det er vildt mærkeligt, at den først var negativ - så positiv - og så negativ igen.

Men håbet lever stadig!

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Jeg synes du skal teste igen, det lyder ikke til at være en gyldig test, jeg krydser ALT for en rigtig positiv test

TAK!

Anmeld

22. december 2012

Anonym skriver:

Tak for svar. Det er jo desværre ikke en overraskelse for mig, men synes bare, det er vildt mærkeligt, at den først var negativ - så positiv - og så negativ igen.

Men håbet lever stadig!

for den er der:-)

Anmeld

22. december 2012

banana3

Det er også underligt at den er positiv og så bliver negativ igen! Tænker at farven i strimlen ikke bare sådan lige burde kunne forsvinde igen. Hvor længe var den positiv? Det var ikke bare restfarven du så?

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Det er også underligt at den er positiv og så bliver negativ igen! Tænker at farven i strimlen ikke bare sådan lige burde kunne forsvinde igen. Hvor længe var den positiv? Det var ikke bare restfarven du så?

Jeg ved ikke helt hvor længe den var positiv, da jeg jo så tjekkede den ca. 12 minutter efter den var taget, men den var altså totalt blank positiv da jeg lagde den første gang, da jeg så så på den anden gang, var den temmelig tydelig positiv, altså ikke sådan svag, men heller ikke ligeså tydelig som kontrolstregen. En time efter var stregen væk igen.. ØV!

Nogen erfaring med One Step strimmeltest?

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Ungmor92!:-) skriver:

for den er der:-)

TAK Og glædelig jul

Anmeld

22. december 2012

Anonym skriver:

TAK Og glædelig jul

Du må også ha en go jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.