Hvad gør i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Heidi85

Hej Alle i skønne mennerkse her på baby.dk

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jer forældre der ikke bor sammen mere men har barn sammen hvordan det fungere mellem jer???

Grunden til jeg spørg jer er jeg er alene med min datter på to mig og hendes far gik fra hinanden da hun var 1 ´men borde ikke mere end 7 km fra hinanden.. han så hans datter men pludselig indre tiden sig og han kunne ikke have hende glemte at hende hende i dp osv. vi var i amtet og få lavet en aftele hvordan tingne skulle være så han også kunne se hende.. men han vælger så i nattens muller mærke at flytte til sjælland hvad han ikke informere mig om før 1 mdr efter han er flyttet det er ikke i orden. Men er hvad det er men nu vil han gerne se hende noget mere hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen. Han har hende fra fredag kl 14 til søndag kl 17 han har aldrig haft hende tiden ud jeg henter hende mellem 12 og 14 søndag... Så jeg vil ikke lade ham se hende mere da han ikke kan holde aftalerne der er lavet i amtet.. Nu er han så ikke til at komme i kontakt med han skal ikke have hende før i det nye år aligevel men hvad tænker sådan en mand endelig på... Hans datter er glad ved ham og spørg også til tider til ham men jeg ved ikke hvad jeg skal sige til hende???? Skal i amtet igen desværre da han tror han kan gøre som det passer ham og hente hende når han mener han gider have hende. håber nogen kan hjælpe mig eller fortælle mig hvordan det fungere mellerm jer...

Rigtig god jul til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Caroline86

sikke en redelighed

Hvis manden ikke overholder reglerne, fastsat af statsforvaltningen, så skal du jo henvende dig og oplyse dem om det så de kan give ham retriktioner!?

Jeg tror ikke han forstår at den aftale der er fastsat af statsforvaltningen er "bindende"? Så det virker da som at skyde sig selv i foden at han vil derind igen og have mere samvær?

Jeg ville bede ham, stille og roligt, om en snak om tingene. Sæt Jer ned overfor hinanden og få talt tingene igennem, forklar ham dine bekymringer og lyt til hvad han har at sige!

Han har, desværre, ikke pligt til at fortælle dig at han flytter, når det er dig der er bopælsforælder - omend du jo som udgangspunkt skal kende den adresse hun bor på når hun er hos ham! Men det er helt sikkert en ting jeg ville tage op med statsforvaltningen når I skal derind

Jeg håber I finder en løsning!

Anmeld

5. januar 2013

Heidi85

hej caroline

Snakke sammen kan vi så ikke da han ikke kan snakke ordenligt eller tale pænt så det gider jeg ikke bruge min tid på...

måske har du ret men jeg vil da gerne vide hvor min datter er når hun har samvær med ham...

Han skulle have hende til nytår men skulle arbejde han er vagt og køre om natten hvor skulle pigen være i mellemtiden hans mor har også nattevagt???

Men håber snart der kommer brev så vi kan få det hele på plads igen igen så hun også kan se hendes far hvis det er det han ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.