hvornår pergotime ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2012

BigHope13

Hej skønne tøser mangler lige lidt hjælp. Har fået at vide jeg skal tage pergotime fra 3 blødningsdag. Men min blødningsdag kom i går aftes kl 23 da jeg var på toilettet, men det var kun ganske lyserødt.
Men hvad dag skal jeg tælle fra? I går eller i dag??
Personligt mener jeg jo i dag men er bare i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

quindelist

Hos Trianglen var grænsen (d vi var der) at hvis ikke blødningen var startet før kl 14 så var det dagen efter der var 1.dag

Dvs det må jo være idag i dit tilfælde ;-) -men kan du ikke ringe og spørge klinikken for en sikkerheds skyld?
held og lykke med det.

Anmeld

22. december 2012

BigHope13

quindelist skriver:

Hos Trianglen var grænsen (d vi var der) at hvis ikke blødningen var startet før kl 14 så var det dagen efter der var 1.dag

Dvs det må jo være idag i dit tilfælde ;-) -men kan du ikke ringe og spørge klinikken for en sikkerheds skyld?
held og lykke med det.

Tak for dit svar, jeg vil også selv mene at det er fra idag man skal tælle det også først rigtig kommet igang her i formiddags. Og da jeg var tioner samtale sidst sagde han også at det ville komme til at passe at jeg skulle tage 1 pergotime den 24.(har fået mini-piller så de kan styre mine blødninger) så ja det hele passer jo fint nok.

Mange tak og god jul herfra

Anmeld

22. december 2012

Nessie

Jeg vil også sige det er i dag, du skal tælle fra

Anmeld

22. december 2012

Baby5

BigBabyWish12 skriver:

Hej skønne tøser mangler lige lidt hjælp. Har fået at vide jeg skal tage pergotime fra 3 blødningsdag. Men min blødningsdag kom i går aftes kl 23 da jeg var på toilettet, men det var kun ganske lyserødt.
Men hvad dag skal jeg tælle fra? I går eller i dag??
Personligt mener jeg jo i dag men er bare i tvivl.

Altså... jeg vil lige fortælle, at jeg for 10 år siden fik Pergotime, fordi jeg ALDRIG har mentruationer og/eller ÆL. Så jeg fik at vide at jeg "bare" kunne starte samme dag. Det gjorde jeg. 5 piller- og samme måned var der resultat... Den skønne datter der nu ligger på sofaen og ser "Alene Hjemme" :-) Det kan være jeg tog dem "helt forkert" iflg. normale anbefalinger, men pyt, det virkede :-) Pøj pøj ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.