Hjælp til konstant dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Hvad kan man gøre når man altid døjer med maven? Der går stort set ikke en dag, hvor jeg ikke har mavesmerter. Enten er jeg forstoppet ellers er det det helt modsatte. Skal stort set altid på toilettet flere gange om dagen. Og hver gang vi har gæster eller skal i byen ved jeg, at jeg får afsindigt ondt i maven. Mavekneb stort set hele tiden. Ville gerne høre om I havde nogle gode råd. Så jeg ikke skal døje sådan her hen over julen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

quindelist

Det kaldes irritabel tyktarm
-masser af vand, fibre og motion er opskriften, -døjer selv med det.

Anmeld

22. december 2012

B&J

nu ved jeg ikke om du spiser fed mad men det kan være skyld i det, men  RIGELIG VAND, og evt gå på apoteket og få HUSK det er fiber der hjælper på hård og tynd mave man skal spise rimelig mange af de kapsler men det virker

Anmeld

22. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvad kan man gøre når man altid døjer med maven? Der går stort set ikke en dag, hvor jeg ikke har mavesmerter. Enten er jeg forstoppet ellers er det det helt modsatte. Skal stort set altid på toilettet flere gange om dagen. Og hver gang vi har gæster eller skal i byen ved jeg, at jeg får afsindigt ondt i maven. Mavekneb stort set hele tiden. Ville gerne høre om I havde nogle gode råd. Så jeg ikke skal døje sådan her hen over julen

Min første tanke er om du spiser noget du evt. ikke kan tåle? 

Anmeld

22. december 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

biogaiadråber, så du kan få hjælp til at oprette din tarmflora. Fåes i matas.

Anmeld

22. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Er du blevet allergi udredt ved lægen? Mange fødevare allergier viser sig på den der måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.