Mystisk test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg skulle have min mens i dag, men den er ikke kommet, Derfor tog jeg en test, det skal lige siges at jeg tog den om aftenen og efter jeg har drukket en masse kaffe. Nå men altså jeg tager testen og frem kommer først control stregen og næst kommer en vandret streg i feltet hvor test stregen skal være.. Det har jeg alligevel ikke set før.
Jeg prøver lige igen imorgen tidligt i stedet for hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det lyder godt nok underligt! Bliver da spændene hva en ny test så siger! Vh stine

Anmeld

22. december 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg skulle have min mens i dag, men den er ikke kommet, Derfor tog jeg en test, det skal lige siges at jeg tog den om aftenen og efter jeg har drukket en masse kaffe. Nå men altså jeg tager testen og frem kommer først control stregen og næst kommer en vandret streg i feltet hvor test stregen skal være.. Det har jeg alligevel ikke set før.

Mystik?!
Men ser frem til en opdate!!

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog en ny test her til morgen og den var negativ.
Jeg tror bare stadig at jeg er gravid, men da testen siger noget andet må jeg jo bare vente og de tiden an

Anmeld

22. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Jeg tog en ny test her til morgen og den var negativ.
Jeg tror bare stadig at jeg er gravid, men da testen siger noget andet må jeg jo bare vente og de tiden an

Åårh øv øv - jeg håber snart den er der !

Anmeld

22. december 2012

mpr

Anonym skriver:

det har jeg også oplevet! det er vildt underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.