Til jer der er gravide / har været (planlagt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

Lunae

Anonym skriver:

Går snart ud af mit ellers så gode skind, vi prøver ihærdigt at lave en baby, og igen igår kom mens

Hva med jer, gjorde i noget bestemt efter sex?

Præver her at smide numsen i vejret og det virker tydeligvis ikke!!

Nu er jeg blevet gravid i første forsøg begge gange, men alligevel har vi da gjort lidt

Jeg har en app, som hedder period tracker, som viser hvornår man har ægløsning. Den har virket på min veninde og jeg! Samtidig havde vi sex hver anden dag i ægløsningsperioden og efter sex lod jeg sæden blive indeni mig til næste morgen!

Håber snart at i får en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

banana3

Jeg begyndte at ligge med røven i vejret, og wupti, så var den der :-)
Aner ikke om lige netop dét hjalp, men gravid blev jeg :-)

Anmeld

22. december 2012

Christina :-)

Vi havede sex vær 2 dag fra mit mens stoppede og så 10 dage frem og den var der i 1 hug

Anmeld

22. december 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Går snart ud af mit ellers så gode skind, vi prøver ihærdigt at lave en baby, og igen igår kom mens

Hva med jer, gjorde i noget bestemt efter sex?

Præver her at smide numsen i vejret og det virker tydeligvis ikke!!

Første gang brugte vi ÆL tests.
Her anden gang vidste jeg præcis hvornår jeg havde ÆL - og det fungerede fint selvom vi stod op så tror at det med at ligge med ræven i vejret er ret overflødigt

ÆL tests er klart at anbefale

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Første gang brugte vi ÆL tests.
Her anden gang vidste jeg præcis hvornår jeg havde ÆL - og det fungerede fint selvom vi stod op så tror at det med at ligge med ræven i vejret er ret overflødigt

ÆL tests er klart at anbefale

Uh ha, dem bruger vi skam allerede i stride strømme

Min mens svinger lidt, men ved at jeg har ÆL omkring d. 30 men vi sexer gerne hver 2.-3. dag

Anmeld

22. december 2012

Miss Kat

Vi forsøgte at blive gravide i et ½ år. Så valgte vi at holde pause og DA blev jeg gravid... Desværre oplevede vi en spontan abort, og gik straks i gang med PB igen, hvor vi arbejdede lige så ihærdigt som det første halve år (med sex omkring ÆL, og alle ammestuehistorierne med numsen i vejret og alt det der, som nok i realiteten er temmelig ligegyldigt)... Og så blev jeg gravid i 2. forsøg.

Status må være, at man ikke kan udlede en sk*d af vores forsøg. Først skete der intet da vi arbejdede på det, så prøvede vi ikke og det lykkedes, og til sidst arbejdede vi igen på det og det lykkedes også. Det eneste, man kan udlede, er vel at hvis I er fertile, skal det nok lykkes før eller siden, hvad der så end kan ligge til grund for at det ikke bare sker med det samme.

Ønsker jer al mulig held og lykke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.