Erfaringer med plastik bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2012

MorTilEnPrinsesse

før jeg fødte min datter havde jeg gode velsiddende bryster, nu hænger de og er "slatne"... Rent ud sagt så hader jeg dem... Meeeeen, Jeg vil ikk lade samfundet betale mit problem, så jeg vil selv betale, men ved ikke om jeg skal tage et lån og få det gjort eller spare sammen? 

Nogen der har plastik bryster som de er glade for? - hvor fik i dem lavet? Betalte i selv! Tog lån, eller betalte staten? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Zelinasmor

Jeg har 200 ml i den ene og 140 i den anden. Fik lavet mine grundet et handicap. Havde intet på den ene og en A skål ved den anden. Så staten betalte mit da det var et reelt fysisk handicaderinde er lavet på Grindsted sygehus af den sødeste kirurg  Michael Rose hedder han.

Når nu du selv vil betale (tror heller ikke på staten betaler bare fordi man får "slatne" bryster) det hører tit og ofte med til at blive mor/ældre. Jeg ville spare op hvis jeg var dig. Det er MANGE penge at skulle låne. 

Held og lykke med det 

Anmeld

21. december 2012

gædde/gitte

MorTilEnPrinsesse skriver:

før jeg fødte min datter havde jeg gode velsiddende bryster, nu hænger de og er "slatne"... Rent ud sagt så hader jeg dem... Meeeeen, Jeg vil ikk lade samfundet betale mit problem, så jeg vil selv betale, men ved ikke om jeg skal tage et lån og få det gjort eller spare sammen? 

Nogen der har plastik bryster som de er glade for? - hvor fik i dem lavet? Betalte i selv! Tog lån, eller betalte staten? ;-) 

har ikke selv.... men kender 2 der har fået lavet

Anmeld

21. december 2012

gædde/gitte

gædde/gitte skriver:

har ikke selv.... men kender 2 der har fået lavet

hov?!?!

nå... men en fik på en fin klinik i sverige (30.000 for brysterne + 1500 for kost og logi...og rejsen selvf.)

Den anden fik i polen (20.000 for alt, undtagen flybilletten)

begge fine steder og med gode resultater

Anmeld

21. december 2012

Francisca

Jeg følger lige med da jeg har samme problem og derfor også ønsker en brystforstørrelse 

Anmeld

23. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Jeg tvivler nu også på staten gider betale, alt afhængig af om det kun er fordi du er blevet mor.

Jeg vil selv have det lavet hos nygart og jeg betaler selv. Jeg kender en der har fået lavet der og er super glade for dem.
Når man låner betaler man renter og det løber alligevel op i en højere pris end hvis man spare op, og det er jeg selv for nærig til at betale, jeg får jo ikke noget ekstra for det ekstra det vil koste at låne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.