De der ægløsningsteste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

nu prøver vi og give vores barn en søster eller bror. Og i den forbindelse købte manden en pakke ægløsningsteste . 

Nu prøvede jeg så at tá en idag og den var positiv. Så op på sofaen med os  Haha. 

Når. Men nu er mit spørgsmål så, skal jeg tage en igen imorgen? Og så fortsætte hvis den viser sig stadig at være positiv der? 

Og hvornår skal jeg teste graviditet? Min mens startede D. 6/12 og sluttede D. 13-14/12.. 

knus og tak på forhånd fra en som aldrig har prøvet ægløsningsteste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

nu prøver vi og give vores barn en søster eller bror. Og i den forbindelse købte manden en pakke ægløsningsteste . 

Nu prøvede jeg så at tá en idag og den var positiv. Så op på sofaen med os  Haha. 

Når. Men nu er mit spørgsmål så, skal jeg tage en igen imorgen? Og så fortsætte hvis den viser sig stadig at være positiv der? 

Og hvornår skal jeg teste graviditet? Min mens startede D. 6/12 og sluttede D. 13-14/12.. 

Var de 2 streger lige tydelige - ellers er den ikke positiv.....

Anmeld

21. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Som en anden nævner så skal teststregen være ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen før du kan anse den som positiv..

Du vil opdage at der næsten altid vil være 2 streger - men prøv at læs brugsanvisningen der står hvordan i skal aflæse testen

pøj pøj med det (hilsen en som har købt sig fattig i æl teste )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.