Syntes virkelige de sidste par måneder har været et marrerit at komme igennem 3 gange siden først i nov har jeg haft maveonde med opkast og tynd mave, noget jeg ellers har med års mellemrum så puha.
Lærke på godt 17 md har de sidste 3 uger haft tynde aff, nogle dage meget tynde og andre mere faste dog aldrig helt faste. Og min søn har de samme dage som jeg haft opkast. I onsdag tog vi så til lægen fordi vi bliver ved med at få noget. Lægen mener vi 3 lider af den samme virus så de sidste dage har jeg samlede aff-prøve fra lærke som jeg har aflevert i dag.
Jeg orker ikke mere, har ingen overskud og synets slet ikke om julen i år, den skal bare overståes. Jeg har desværre fået vagt den 24 om aftnen, men den tanke har jeg vænnet mig til. Syntes bare det så øv at vores maven ikke er i orden, også når man skal nyde alt det gode julemad men appetitten er der overhoved ikke ved nogen af os... Kun far er rask, han måtte så også blive hjemme den anden dag fordi jeg slet ikke kunne tage vare på noget og børnene var ikke friske...
Andre som også har døjer med sådan nogle omgange som vi har...?
Jeg håber faktisk de finder noge i de affs prøver så vi kan få noget som slår virusen/bakterien ihjel, men frygter også at der er noget alvorligt i det...
Anmeld