20mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

suk ved ikke hvad jeg skal stille op med min "lille" dreng..

mig og hans far er gået fra hianden for 1månede 2uger siden, vi har lige fået ny lejlighed mig og sønnen..

han regere voldsomt, og ved ikke om det skyldes et tigerspring eller alt det nye der sker..

første nat i vores nye lejlighed, var han ked af dethver 2time hele natten, var ved lægen med ham igår hvor jeg får afvide han har lidt rød hals, men at det skulle gå væk af sig selv..

dagen igår ved lægen og efter jeg hentede ham fra vs kl 15 - da vi kom hjem , ALDRIG har jeg set så ulykkelige dreng, skriger, græder, sparker og slår hvis jeg vil tag ham op til mig, må ikke røre ved ham .. hvad skal jeg gøre? -. synes det hårdt at se min dreng så ulykkelig og et ansigts udtryg der virker helt tomt..

har i gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

modesty

Nu er jeg nok ikke den største ekspert på området, da min søn kun er 14 mdr. og jeg stadig er sammen med hans far.

Men det har været min erfaring at børn samler op på ALT! Hvis jeg en dag har nogle bekymringer og er en anelse fraværende, kan jeg med det samme mærke det på min søn. Og guderne må vide at du sikkert har masser af bekymringer lige nu. Og husk også at han forstår alt hvad du siger, så alle samtaler med mor, veninder o.s.v. vil han jo forstå.

Og selvfølgelig gør flytning plus fravær af far ikke situationen bedre.

Hvordan er dit forhold til din eks? Ser han sin søn jævnligt?

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nu er jeg nok ikke den største ekspert på området, da min søn kun er 14 mdr. og jeg stadig er sammen med hans far.

Men det har været min erfaring at børn samler op på ALT! Hvis jeg en dag har nogle bekymringer og er en anelse fraværende, kan jeg med det samme mærke det på min søn. Og guderne må vide at du sikkert har masser af bekymringer lige nu. Og husk også at han forstår alt hvad du siger, så alle samtaler med mor, veninder o.s.v. vil han jo forstå.

Og selvfølgelig gør flytning plus fravær af far ikke situationen bedre.

Hvordan er dit forhold til din eks? Ser han sin søn jævnligt?

Han ser ham hver anden weekend
Har så dårlig samvigtughed overfor min søn

Anmeld

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er min søn 15 måneder og jeg er stadig sammen med far. Men kender et par med to børn hhv. 2,5 år og 1,5år. Deres børn tog det også rigtig hårdt. Her valgte far at flytte så børnene kunne blive ved deres trygge base.

Så jeg tror dit barn reagerer på den fysiske forandring samt at far og mor ikke er sammen mere. Det er jo svært for sådan nogle små nogen at forstå...for de forstår det jo netop ikke.

Jeg håber det bliver bedre med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.