Så nærmer det sig med hastige skridt. 1.1 flytter manden ned og 4.1 følgerr jeg efter med ungerne. Uh er godt nok skræmmende. Håber vi har truffet den rigtige beslutning om at flytte. Skal til afslutning i min datters vs imorgen..ej det er f..sørgelig. Vi er så glade for den vs.. Bare hun kommer i en ligeså god vs (creche) i lux. Vi har fundet et lille lejehus. 140 m2. Det virker som et godt sted huset ligger og ikke langt derfra ligger et storcenter ..wiii kan få hen og blive ganske fornøjeligt.

. Jeg skal som sagt være hjemmegående og som min mand udtrykker det: nyde livet og at jeg får den mulighed.

det gør jeg så. Håber at vi finder nogle danske familier at ses med..

. Nå men altså lige en kort update herfra. Er jo desværre ikke så tit herinde..ikke så meget tid med to små børn

men mon ikke I vil høre fra mig igen når vi er flyttet...jo rart at bibeholde lidt dansk nu og da. ..ih bliver spændende men puha hvor er det også skræmmende...sæt nu vi ikkke falder til...nå det væreste er vel bare at så tager man hjem igen..men nu rykker vi navnlig den "store" op med rødderne..så det har sku at være det rigtige

glædelig jul til jer alle
Anmeld