Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Vi er her stadig... SUPERDUPER!!
Vi er her stadig... SUPERDUPER!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: Det er jo bare deres kalender der slutter! Hihi, og nu må det godt snart blive jul, så vi kan give gaver!!! Merry Jul!
Det er jo bare deres kalender der slutter! Hihi, og nu må det godt snart blive jul, så vi kan give gaver!!! Merry Jul!
Marry Juuuuul!!
FrkZier skriver: det først kl 22:18 men mon ikke vi også stadig er her kl 22:19?
det først kl 22:18
men mon ikke vi også stadig er her kl 22:19?
Dét satser jeg da i hvert fald på... jeg har alt for travlt til at Jorden kan gå under i dag...
Vi er helt sikre, hvis vi vågner op i morgen tidlig
Meeeeeen, ellers kan man da bare forære Maya'erne en ny kalender, så er vi vel sikre lidt endnu
Nessie skriver: Vi er helt sikre, hvis vi vågner op i morgen tidlig Meeeeeen, ellers kan man da bare forære Maya'erne en ny kalender, så er vi vel sikre lidt endnu
Haha!! Jeg har altså også den teori at man bare lige spoler deres kalender tilbage til start og så passer den igen... Tror simpelthen det er derfor den stopper på den her dato
UPS - jeg kom til at sove over mig vågnede kl. 12.17 og INTET var sket.. TYPISK mig at sove over når der sker noget - jeg går ALTID glip af tingene.. ØV - bedre held næsten gang..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128