Jeg har haft det sjovt med nogen oliefarver.:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. december 2012

MomInTheMaking

Det er egentlg en julegave, men overvejer at beholde det selv, er vild med farvene og enkeltheden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Laulund87

Totalt fedt!

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Totalt fedt!

Tak. er også blevet ret glad for det.. jeg er generelt ikke sådan en der maler så meget, for kan sjældent få det til at gøre som jeg vil, men det her var sjovt.

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

Mom In The Making skriver:

Det er egentlg en julegave, men overvejer at beholde det selv, er vild med farvene og enkeltheden.

FEDT billede, fed idé og fede farver... I det hele taget, noget jeg godt kunne have hængende herhjemme

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Tak. er også blevet ret glad for det.. jeg er generelt ikke sådan en der maler så meget, for kan sjældent få det til at gøre som jeg vil, men det her var sjovt.

Du burde gøre det noget mere!

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

Muhmi skriver:

FEDT billede, fed idé og fede farver... I det hele taget, noget jeg godt kunne have hængende herhjemme

Ihh sikke en kompliment. tusind tak. Gør ellers ikke så meget i det med at male.. synes aldrig jeg kan få det til at gøre det jeg vil have det til, men denne gang var det sjovt og fik min ide ud helt som den skulle.

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

Ihh sikke en kompliment. tusind tak. Gør ellers ikke så meget i det med at male.. synes aldrig jeg kan få det til at gøre det jeg vil have det til, men denne gang var det sjovt og fik min ide ud helt som den skulle.

Velbekomme... Jeg er vild med sådan nogle billeder der er lidt skøre i det... Og idéen er mega original og det er jeg også vild med

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Helt igennem fantastisk! Elsker at man selv kan bestemme handlingen, så at sige i maleriet! Den er finurlig og glad! Ville gerne have det hængende herhjemme! Lige min smag  

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fedt! Vh stine

Anmeld

21. december 2012

Ditte-3

Virkelig fedt billed kunne også nemt hinge her s syntes det er vildt flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.