Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes den er en tand for tøset, men havde den nu bare været kun hvid så var jeg solgt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Den er for tøset efter min smag, men ellers smart og praktisk
Den er for tøset efter min smag, men ellers smart og praktisk
Ej det syntes jeg da slet ikke,. Den er piget ja,. Men da ikke for piget
onlyme skriver: Ej det syntes jeg da slet ikke,. Den er piget ja,. Men da ikke for piget
Jeg er ikke til lyserød, kroner osv så jo, for mig er den
Men det er jo dig der køber den og dig der skal kunne lide den
Laulund87 skriver: Jeg er ikke til lyserød, kroner osv så jo, for mig er den Men det er jo dig der køber den og dig der skal kunne lide den
Ja det er jo det Hehe,. Men syntes netop når der er det hvide og det ikke bliver for lyserrød at det gør det kun piget Hehe
onlyme skriver: Var lidt i tvivl om placeringen her eller Barnets søvn ;-)Men her kommer den altså ;-)Jeg vil bare vise min datters kommende seng frem,. Jeg syntes den er så super smart,. Hun skal have den i dåbsgave, sidst januar først febuar. Trods vi først holder barnedåb i maj Er den ikke fed ? http://www.miamajo.dk/baby-og-bornemobler/senge/tremmesenge/pinolino-barneseng-prinsesse-karoline-140-x-70-cm-3-i-1-seng.html
Var lidt i tvivl om placeringen her eller Barnets søvn ;-)Men her kommer den altså ;-)Jeg vil bare vise min datters kommende seng frem,. Jeg syntes den er så super smart,. Hun skal have den i dåbsgave, sidst januar først febuar. Trods vi først holder barnedåb i maj Er den ikke fed ? http://www.miamajo.dk/baby-og-bornemobler/senge/tremmesenge/pinolino-barneseng-prinsesse-karoline-140-x-70-cm-3-i-1-seng.html
Ej er da helt vild med den
Men ville nok hellere have haft lilla end lyserød, men det er jo bare min smag Men kanon idé!
Baby2påvej skriver: Samme her... Kan slet ikke tåle lyserød i så stor stil mere
Samme her... Kan slet ikke tåle lyserød i så stor stil mere
Jeg har aldrig kunne klare det haha
Ej hvor er den fin og super fed!!!! Den vil jeg helt sikkert også købe til vores nummer to... hvis det en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128