hvor store er jeres på 10mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Babydreams

tioyv skriver:

han er da også er stor dreng 

Ja, og det gør mig bestemt intet

Men jeg tænker egentlig ikke så meget over det, så længe ens børn trives, så har de det jo fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

tioyv

LykkeB skriver:

Elias vejer 10 kg og er 75cm lang. Han er også en lille basse  Han bliver 10 måneder d. 4 januar.. Men ja, din pige er da godt nok skudt i vejret!

ja det må man sige kan godt forstå jeg pludselig syns hendes bukser i str 74 var alt for små... 

Anmeld

20. december 2012

tioyv

RikkeRasmussen skriver:

Ja, og det gør mig bestemt intet

Men jeg tænker egentlig ikke så meget over det, så længe ens børn trives, så har de det jo fantastisk

gør mig heller ikk noget at hun er så stor og fuld af krudt i r**** 

Anmeld

20. december 2012

morlinen

Wauw en stor pige du har. Vær du bare stolt af hende Spiser hun store portioner mad?

Min pige blev 10 mdr. d. 15. dec. og hun er 72 cm og 8,5 kg. Så hun er ikke så stor, men hun følger sin kurve. Da hun var spæd sprængte hun den med 2 kurver, men nu er hun på sin normale igen. Ville da gerne have, at hun kunne spise lidt mere - hun er lidt småtspisende i følge sin mor, men man kan jo ikke presse maden i hende

Anmeld

20. december 2012

baby012

tioyv skriver:

ja som overskriften lyder, hvor store er jeres poder på 10mdr??

min ida mus blir 10mdr d 29dec, og hun er 84cm lang og vejer 11kg,for en måned siden ver hun 76cm og 10,6 kg. syns bare 8cm på en måned er MEGET

kram

Min datter er 82 lang, og vejer 11,2 kg  

havde en fødsels vægt på 3080 g og var 50 cm. 

Anmeld

20. december 2012

Krussedulle

tioyv skriver:

min ida mus blir 10mdr d 29dec, og hun er 84cm lang og vejer 11kg,for en måned siden ver hun 76cm og 10,6 kg. syns bare 8cm på en måned er MEGET

kram

Min Sylvester bliver 10 måneder den 7/1

Men han er omkring 12 kg, og passer str 86 (92 i nogle bodyer)
Hmm, han er tæt på at være lige så stor som sin storebror, på 22 mdr!

Anmeld

20. december 2012

Frøken J.

tioyv skriver:

kram

9,7 kilo og 73 cm

I dag er hun nok 10,8 og 80 cm (14½ måned gammel)

Anmeld

20. december 2012

tioyv

morlinen skriver:

Wauw en stor pige du har. Vær du bare stolt af hende Spiser hun store portioner mad?

Min pige blev 10 mdr. d. 15. dec. og hun er 72 cm og 8,5 kg. Så hun er ikke så stor, men hun følger sin kurve. Da hun var spæd sprængte hun den med 2 kurver, men nu er hun på sin normale igen. Ville da gerne have, at hun kunne spise lidt mere - hun er lidt småtspisende i følge sin mor, men man kan jo ikke presse maden i hende

er også stolt af hende

syns ikk hun spiser specielt store portioner, hendes havergrød laver jeg af 2dl vand og 40g havergryn og der spiser hun cirka halvdelen.. og til middag spiser hun en skive rugbrød..

Anmeld

20. december 2012

TbCp

tioyv skriver:

det er nok bare mig der har en kæmpe baby

Mikkel er altså også lille ... også i forhold til en på 10 mdr... det skal også lige med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.