Henvisning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Anonym trådstarter

Skrive ano da jeg ikke ønsker alle skal vide hvad jeg og mine børn går til læge og på sygehuset med, håber det er okay. 

Sidste tirsdag var jeg til læge med min pige. Hun har i længere periode haft problemer med sit astma og er helt holdt med medicin pga ingen virkning. Vi har en mistanke om der spiller noget allergi over, da hun også har fået allergisk øjnbetændelse. 
Vi fik derfor en henvisning til en astma læge på sygehuset.
Men vi har endnu ikke fået et brev fra sygehuset om en tid?
Syntes kun der plejer og gå få dage. Det gjode der sidst vi fik en tid ang et kometisk ingreb på øret og et til sygehuset ang hudlæge.. 

Hvornår regner i med vi modtager et brev ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Nessie

Hvis du ikke har fået det i morgen, så prøv at ringe derop, ellers skal du nok ikke forvente at høre nogt før efter nytår

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Hvis du ikke har fået det i morgen, så prøv at ringe derop, ellers skal du nok ikke forvente at høre nogt før efter nytår

Tak .. 
Vores læge har åben mellem jul og nytår, så ringer derned de dage og snakker med dem. 
Syntes det er synd for min pige. Vores lægehus har længe prøvet og se hvad de kunne gøre, også skal vi vente så langtid på en tis øvbøv 

Anmeld

20. december 2012

Nessie

Anonym skriver:

Tak .. 
Vores læge har åben mellem jul og nytår, så ringer derned de dage og snakker med dem. 
Syntes det er synd for min pige. Vores lægehus har længe prøvet og se hvad de kunne gøre, også skal vi vente så langtid på en tis øvbøv 

Synes nu hellere du skulle ringe til sygehuset og høre om I er forsvundet i systemet

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Synes nu hellere du skulle ringe til sygehuset og høre om I er forsvundet i systemet

Det troede jeg faktisk ikke jeg kunne. Troede ikke jeg var inde i systemet før jeg fik et brev. 
Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.