Jeg vil bare gerne have sex!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2012

christina92

Hej folkens.

Det her er simpelthen bare et "læsse-af-indlæg".

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind! Kæresten og jeg har snart ikke dyrket sex i 5 mdr.! 5 MÅNEDER SIGER JEG TIL JER!!!!

OG det er sq ikke fordi vi ikke har lyst.

Den sidste tid inden jeg fødte havde jeg ikke lyst, kunne slet ikke koncentrere mig med hende den lille moslende rundt i maven.

Så fødte jeg og blødte i 4 uger. Så gik der en uge hvor jeg var øm i mit ar. Så fik jeg min mens 6 uger efter jeg fødte. det stoppede først 7,5 uge efter fødslen. Altså har vi stadig ikke dyrket sex her.

Så fik jeg igen en del ømhed i mit ar, var hos lægen og det var en del hævet. Så var jeg til 8 ugers undersøgelse og skulle have spiral. Vi kunne ikke lige finde tiden og roen de 3 dage imellem undersøgelsen og til jeg skulle have lagt spiralen.

Så fik jeg den lagt og var godt klar over der ville kunne komme pletblødninger, men nu har jeg blødt, altså blødt blødt, siden d. 1. december. Det er altså 20 dage!!!!!! Nogle dage er det nok med trusseindlæg men de fleste er med bind.

ÅHHHH jeg savner sexlivet, intimiteten og de frække kærtegn fra kæresten!

Lige et surt opstød herfra, undskyld!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

mommy1991

christina92 skriver:

Hej folkens.

Det her er simpelthen bare et "læsse-af-indlæg".

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind! Kæresten og jeg har snart ikke dyrket sex i 5 mdr.! 5 MÅNEDER SIGER JEG TIL JER!!!!

OG det er sq ikke fordi vi ikke har lyst.

Den sidste tid inden jeg fødte havde jeg ikke lyst, kunne slet ikke koncentrere mig med hende den lille moslende rundt i maven.

Så fødte jeg og blødte i 4 uger. Så gik der en uge hvor jeg var øm i mit ar. Så fik jeg min mens 6 uger efter jeg fødte. det stoppede først 7,5 uge efter fødslen. Altså har vi stadig ikke dyrket sex her.

Så fik jeg igen en del ømhed i mit ar, var hos lægen og det var en del hævet. Så var jeg til 8 ugers undersøgelse og skulle have spiral. Vi kunne ikke lige finde tiden og roen de 3 dage imellem undersøgelsen og til jeg skulle have lagt spiralen.

Så fik jeg den lagt og var godt klar over der ville kunne komme pletblødninger, men nu har jeg blødt, altså blødt blødt, siden d. 1. december. Det er altså 20 dage!!!!!! Nogle dage er det nok med trusseindlæg men de fleste er med bind.

ÅHHHH jeg savner sexlivet, intimiteten og de frække kærtegn fra kæresten!

Lige et surt opstød herfra, undskyld!

herfra og  for at det går jeres vej snart og at I får noget julesex! 

Anmeld

21. december 2012

christina92

emmagirl skriver:

herfra og  for at det går jeres vej snart og at I får noget julesex! 

Tak

Anmeld

21. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan er det også her! 

Et par mdr inden jeg født, var jeg så øm, at vi slet ik ku ha sex. Efter fødslen blødte jeg i næsten 7 uger. Så har vi haft sex et par enkelte gange, men nu vi har 2 børn, er det som om at vi aldrig har tid til det! 

Vi har en på 4 år og en på ca 6 mdr, og de sover aldrig på sammen tid! Alberte sover aldrig før omkring kl 23, og der er kærsten gået i seng, fordi han ska på arbejde. Også har vi på skift lagt syge, så vi har skiftedet til at sove på sofaen, for at få sammenhængende søvn! 

Jeg ammer stadig, så det et ik rigtig muligt at få alberte passet. Øv! Vh stine

Anmeld

21. december 2012

baby012

Hvor må det være frustrerende her kunne vi ikke vente mere end to uger efter fødslen og det var sex der satte fødslen igang , så altså ikke så forfærdeligt længe vi ventede .. 

Kæresten måtte nøjes med bj i de to uger mine sting skulle hele ..  

var det måske en mulighed for jer ? Bare sådan der i det hele taget er noget intimt ? 

Jeg blødte desværre i 5 måneder non stop efter fødslen .. Pga en underlivs infektion .. da de fandt ud af det (EFTER 5 MÅNEDER) stoppede vi også med at sexe til jeg var helt fri for blødning (kæresten måtte nøjes med bj igen) 

da jeg stoppede med at bløde kom mens ikke igen, og vi fandt 6 måneder efter jeg havde født id af at jeg var i uge 10. Med ny baby (PÅ TRODS AF KONDOM, underlivs infektion, mini piller, og vi var selvf. chorkerrt ...

det jeg prøver at sige, er at det måske er godt i lige venter med sex.. Men der er jo mange andre måder at tilfredsstille hinanden på.. Blowjob, handjob, lade ham komme ud over dig osv.  

Håber snart i kan nyde hinanden fuldt ud igen  

Anmeld

21. december 2012

christina92

StineW79 skriver:

Sådan er det også her! 

Et par mdr inden jeg født, var jeg så øm, at vi slet ik ku ha sex. Efter fødslen blødte jeg i næsten 7 uger. Så har vi haft sex et par enkelte gange, men nu vi har 2 børn, er det som om at vi aldrig har tid til det! 

Vi har en på 4 år og en på ca 6 mdr, og de sover aldrig på sammen tid! Alberte sover aldrig før omkring kl 23, og der er kærsten gået i seng, fordi han ska på arbejde. Også har vi på skift lagt syge, så vi har skiftedet til at sove på sofaen, for at få sammenhængende søvn! 

Jeg ammer stadig, så det et ik rigtig muligt at få alberte passet. Øv! Vh stine

Føler virkelig med jer! Det er bare så øv!

Vores datter sover rigtig fint om natten og bliver puttet mellem 20 og 21 så kunne min krop bare holde op med at bløde så ville problemet ikke være så stort

Anmeld

21. december 2012

christina92

Lahn11 skriver:

Hvor må det være frustrerende her kunne vi ikke vente mere end to uger efter fødslen og det var sex der satte fødslen igang , så altså ikke så forfærdeligt længe vi ventede .. 

Kæresten måtte nøjes med bj i de to uger mine sting skulle hele ..  

var det måske en mulighed for jer ? Bare sådan der i det hele taget er noget intimt ? 

Jeg blødte desværre i 5 måneder non stop efter fødslen .. Pga en underlivs infektion .. da de fandt ud af det (EFTER 5 MÅNEDER) stoppede vi også med at sexe til jeg var helt fri for blødning (kæresten måtte nøjes med bj igen) 

da jeg stoppede med at bløde kom mens ikke igen, og vi fandt 6 måneder efter jeg havde født id af at jeg var i uge 10. Med ny baby (PÅ TRODS AF KONDOM, underlivs infektion, mini piller, og vi var selvf. chorkerrt ...

det jeg prøver at sige, er at det måske er godt i lige venter med sex.. Men der er jo mange andre måder at tilfredsstille hinanden på.. Blowjob, handjob, lade ham komme ud over dig osv.  

Håber snart i kan nyde hinanden fuldt ud igen  

Jeg forstår godt hvad du siger. Og du har også ret, men der kommer også bare et punkt hvor ganske alm. sex bare ville være rart. Og han er også ved at være træt af at det jo sådan set indtil nu kun "handler" om ham og han ikke kan give noget igen

men vi er forhåbentlig ude over risikoen for underlivsinfektion og sådan ved at vente så længe, og præventionen kommer helt på plads osv. Det er selvf også en fordel.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.