Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er fantastisk sød og smuk
K&S skriver: Årh, hvor er hun skøn Dejlige billeder af en lille charmetrold
Årh, hvor er hun skøn Dejlige billeder af en lille charmetrold
Tusind tak
Tulle28 skriver: Hold nu op, hvor er hun bare helt igennem dejlig! hende kan du godt være stolt af
Hold nu op, hvor er hun bare helt igennem dejlig! hende kan du godt være stolt af
Ihh 1000 tak
mor:) skriver: Hun er fantastisk sød og smuk
1000 tak! Det var sødt sagt
Laulund87 skriver: Det er vist længe siden jeg har vist billeder af mit guld Maria blev 3 år den 8. december og det blev fejret i stor stil. Hun er blefri, sutfri og den første uge i børnehave er næsten gået. Hun bliver så stor og selvstændig og temperamentet stiger for hun ved godt hvad hun vil og hvad hun ikke vil Elsker hende overalt på jorden
Det er vist længe siden jeg har vist billeder af mit guld
Maria blev 3 år den 8. december og det blev fejret i stor stil. Hun er blefri, sutfri og den første uge i børnehave er næsten gået. Hun bliver så stor og selvstændig og temperamentet stiger for hun ved godt hvad hun vil og hvad hun ikke vil Elsker hende overalt på jorden
Årh hvor er hun Kær
Loa skriver: Hold op hvor er hun sød.... Og man kan næsten se selvstændigheden lyse ud af hende Men hold op hvor hun ligner dig
Hold op hvor er hun sød.... Og man kan næsten se selvstændigheden lyse ud af hende Men hold op hvor hun ligner dig
Gør hun? Hvor fantastisk 1000 tak for de søde ord og ja hun er bestemt selvstændig
MariaKyedDK skriver: Årh hvor er hun Kær
Mange tak
Laulund87 skriver: Mange tak
GOD JUL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128