Fortrudt køb i H&M.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Kloster

Jeg har bestilt noget tøj i H&M, men har fortrudt det. Ringer i dag og vil gerne afbestille, men pakken er behandlet (bestilte det i morges) og kan ikke afbestilles.

Kan jeg bare lade være med at modtage pakken, når posten kommer med den ell lade være med at hente den, så den går retur ell ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Miin'Baby'Mus

Kloster skriver:

Jeg har bestilt noget tøj i H&M, men har fortrudt det. Ringer i dag og vil gerne afbestille, men pakken er behandlet (bestilte det i morges) og kan ikke afbestilles.

Kan jeg bare lade være med at modtage pakken, når posten kommer med den ell lade være med at hente den, så den går retur ell ???

Hvis du ikke henter pakken så går den retur, men du skal nu nok stadig kontakte dem ifh returret og refundering tror jeg 

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

LilleNyPåVej skriver:

Hvis du ikke henter pakken så går den retur, men du skal nu nok stadig kontakte dem ifh returret og refundering tror jeg 

Tror de automatisk vil smide den tilbage til dig , der er nok en retur seddel i pakken du skal udfylde med konto oplysninger mm . og så skal du betale portoen tilbage igen

Anmeld

20. december 2012

Miin'Baby'Mus

Lady Marion <3 skriver:

Tror de automatisk vil smide den tilbage til dig , der er nok en retur seddel i pakken du skal udfylde med konto oplysninger mm . og så skal du betale portoen tilbage igen

Det tror jeg ikke, vi havde bestilt en pakke til julegave og der stod på sedlen at hvis den ikke blev hentet inden 14 dage at så ville den bare blive sendt retur.

Og for nyligt missede jeg en afsendt bog pga af flytning, den blev også bare sendt tilbage uden problemer 

Anmeld

20. december 2012

Babydreams

Arbejder i en post butik, den vil blive sendt retur efter 14 dage..

Har du betalt, eller skal du først betale den, når den ankommmer?

Anmeld

20. december 2012

Kloster

RikkeRasmussen skriver:

Arbejder i en post butik, den vil blive sendt retur efter 14 dage..

Har du betalt, eller skal du først betale den, når den ankommmer?

Jeg har betalt den.

Anmeld

20. december 2012

Babydreams

Kloster skriver:

Jeg har betalt den.

Så ville jeg lige tjekke op med dem, om hvordan du skal forholde dig.. Om ikke andet, så tage imod den, også sende dey retur igen, du har jo 14 dags fortrydelsesret, ved ikke om h&m kører med at betale retur portoen?

Anmeld

20. december 2012

Kloster

RikkeRasmussen skriver:

Så ville jeg lige tjekke op med dem, om hvordan du skal forholde dig.. Om ikke andet, så tage imod den, også sende dey retur igen, du har jo 14 dags fortrydelsesret, ved ikke om h&m kører med at betale retur portoen?

På deres følgeseddel inde i pakken er der et returklistermærke. Måske jeg bare skal åbne pakken og smække klistermærket på og retur med den...

Anmeld

20. december 2012

Babydreams

Kloster skriver:

På deres følgeseddel inde i pakken er der et returklistermærke. Måske jeg bare skal åbne pakken og smække klistermærket på og retur med den...

Lige præcis, så er den skid slået

Anmeld

20. december 2012

Kloster

RikkeRasmussen skriver:

Lige præcis, så er den skid slået

Godt så!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.