Løvemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. december 2012

HopinWishin

Kender I det der med at nogle dage har man bare lyst til at blive inde for lukkede døre med sin lille bebs og bare få hele dagen til at handle om at bebsen har det godt, der er ro, hyggeligt og vante omgivelser.....

Og der er ingen der 'dikke-dikker' hele tiden med bebsen og flyver rundt og tuttenutter hele tiden... 

Og der er ingen der kommer med kommentarer som ''tror du ikk hun er sulten? skal hun sove igen nu?! tror du ik hun er træt? du er da stresset mor! etc etc... ''

Sådan en dag har jeg lige...   Og jo stresser nok lidt mht julen og alt det vi skal.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

JS<3

HopinWishin skriver:

Kender I det der med at nogle dage har man bare lyst til at blive inde for lukkede døre med sin lille bebs og bare få hele dagen til at handle om at bebsen har det godt, der er ro, hyggeligt og vante omgivelser.....

Og der er ingen der 'dikke-dikker' hele tiden med bebsen og flyver rundt og tuttenutter hele tiden... 

Og der er ingen der kommer med kommentarer som ''tror du ikk hun er sulten? skal hun sove igen nu?! tror du ik hun er træt? du er da stresset mor! etc etc... ''

Sådan en dag har jeg lige...   Og jo stresser nok lidt mht julen og alt det vi skal.... 

Det kender jeg, og det er sååh skønt at have alberte og mor dage.

Anmeld

20. december 2012

christina92

HopinWishin skriver:

De dage har vi også herhjemme hyggedage i hulen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.