Puha, tror jeg er blevet ramt af lidt julestress 
Synes ellers jeg har været godt med, men nu kan jeg ikke lige overskue det... Vi får for første gang gæster til jul, og så vil man jo gerne have at alt er så godt som muligt... Meeen, synes squ hjælpen fra manden hænger lidt i bremsen... Han har i snart 5 år arbejdet på nathold, og er stået op om morgenen ved 8-tiden for at hjælpe med at få ungerne ud af døren - de sidste par uger har han bare ikke hjulpet - ved godt jeg måske er blevet forvænt, i og med at jeg går hjemme, men synes squ det er lidt hårdt at være højgravid, og så selv skal have to unger ud af døren (de har en alder hvor de skal køres i institution) - især de dage hvor jeg har ondt...
Nå, men gæsterne kommer altså kl 13 juleaften, og der mangler stadig lige at blive ryddet op, støvsuget og gjort plads til at de kan sove her... Manden er igår og idag stået op kl 10, igår nåede han ikke noget, idag har han fået sat en spand brænde ind, byttet en båd for 2 andre (
) og været i bad... og nårh ja, vasket lillepigens to nusseklude... Imorgen står han så op 10.30, hvorefter jeg skal køre ham på sygehuset til en forundersøgelse til laseroperation... efterfølgende kan han ikke se noget, men det ved jeg, har selv været der... han er så af den mening at han tager på arbejde efter et par timer hjemme, hvilket så betyder at han nok ikke rigtig slår igang før ved 11-tiden lørdag, hvor han så har inviteret ikke mindre end 3 hold gæster i løbet af eftermiddagen...
Så er det så søndag, og juhuu, jeg har squ lidt svært ved at finde min julestemning når det er mig der nærmest står alene med det hele
ydermere kører gæsterne så først omkring kl 14 1. juledag, hvorefter min mand så liiiige skal ned og hjælpe til det lokale jule-halbal, og så tager på arbejde resten af ugen...
Havde bare lige brug for at komme ud med det, og ja, gemmer mig bag anonymiteten, for kan squ ikke lige overskue andet... Håber julestemningen kommer lige om hjørnet igen, når jeg i aften for lagt en plan og dermed får overblik over hvad jeg skal nå...
Anmeld