Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Jeg er også lav - og vil gerne skjule maven lidt, derfor er den perfekt. Du får lige et billede med, måske du bedre kan se så
Jeg er også lav - og vil gerne skjule maven lidt, derfor er den perfekt. Du får lige et billede med, måske du bedre kan se så
Er rigtig glad for jeg har købt den nu kan jeg se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Jeg er ret lav , normal af bygning , dog en lile fødselsdelle efter en fødsel for 3 mdr. siden .. Jeg plejer bare altid at vælge sådan nogle kjoler som den rosa ..Men nu har jeg så købt den grønne .. Tænkte jeg ville prøve noget nyt
Jeg er ret lav , normal af bygning , dog en lile fødselsdelle efter en fødsel for 3 mdr. siden ..
Jeg plejer bare altid at vælge sådan nogle kjoler som den rosa ..Men nu har jeg så købt den grønne .. Tænkte jeg ville prøve noget nyt
det er også sundt at vælge lidt nyt - tit ka man blive vældig positivt overrasket
morethanperfect skriver: skal jeg købe mig .... Skal ha den på juleaften
skal jeg købe mig .... Skal ha den på juleaften
Jeg siger: TA DEM BEGGE! De er simpelthen skide flotte begge to!
HeidiØ skriver: Jeg siger: TA DEM BEGGE! De er simpelthen skide flotte begge to!
Måske køber jeg den anden i næste mdr. til barnedåben ..
Men har lige fået den grønne ind af døren i dag
morethanperfect skriver: Måske køber jeg den anden i næste mdr. til barnedåben .. Men har lige fået den grønne ind af døren i dag
Den er virkelig osse flot! Og god idé
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128