Ang. benzin-regning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Se spørgsmål i teksten

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Nadia&Daniel

Sad lige og betalte en benzin-regning over netbank, og så kom jeg til at tænke på: gemmer I de gamle regninger, eller smider I dem ud når de er klaret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

hesøth

Nadia&Daniel skriver:

Sad lige og betalte en benzin-regning over netbank, og så kom jeg til at tænke på: gemmer I de gamle regninger, eller smider I dem ud når de er klaret??

Hvad er spørgsmålet?

Snider du dem ud: JA.

Gemmer du dem: NEJ.

Anmeld

20. december 2012

Hullabullabulla

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har svaret ja - vi gemmer alt som er yngre end forældelsesfristen på 3 år - dog gemmer vi meget elektronisk så det ikke fylder :-)

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

kan ikke lige helt gennemskue hvad jeg skal svare på? fordi smider jeg dem ud?: ja..

gemmer dem: nej

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Hov.. Kan godt ses det kan forståes på to måde

Gemmer = ja

Smider ud = nej

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Laver lige en ny

Anmeld

20. december 2012

Silas&Mille

Ja jeg gemmer de få regninger vi selv skriver ind hver måned. Men vi har kun to der kommer på papir. Resten kører via PBS

Anmeld

20. december 2012

banana3

Vi gemmer alt vores, min kæreste er begyndt at scanne vores regninger ind så vi har alt på computeren, og på back up :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.