jeg opdagede for noget tid siden. denne hjemmeside Zalando tøj side der er bare så meget meget flot tøj derinde. har så meget lyst til at købe tøj derinde fra. for er faldet for en del smart tøj derinde på siden...
nogen som har købt tøj der indefra før? er det et sikkert side at købe tøj over. har set at det er gratis fragt og retur, men venter først med at købe noget derind over til det nye år da jeg skal have sparet en del penge op først. er det enlig ligemeget med hvor meget tøj man køber og afhengig af fragt eller hvordan er det, måske jeg skulle gå kigge på siden.
eller nogen der kender andre gode hjemmesider hvor man kan købe ligeså meget smart tøj? jeg vil ha rodet op i mit tøj,
jeg har ikke rigtig været en som gar meget op i (tøj med sprald i farven osv. men det skal altså laves om på nu. vil gerne være med på moden

det skulle jo helst være noget billig tøj. helst omkring 100-250 kr pr del. vil jeg højest gi. da når man er på s.u så skal der jo spares op og det skal jo slå til!! til alt andet osse.... (:
Anmeld