Zalando :3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Anonym trådstarter

jeg opdagede for noget tid siden. denne hjemmeside Zalando tøj side der er bare så meget meget flot tøj derinde. har så meget lyst til at købe tøj derinde fra. for er faldet for en del smart tøj derinde på siden...

nogen som har købt tøj der indefra før? er det et sikkert side at købe tøj over.  har set at det er gratis fragt og retur, men venter først med at købe noget derind over til det nye år da jeg skal have sparet en del penge op først. er det enlig ligemeget med hvor meget tøj man køber og afhengig af fragt eller hvordan er det, måske jeg skulle gå kigge på siden.

eller nogen der kender andre gode hjemmesider hvor man kan købe ligeså meget smart tøj?  jeg vil ha rodet op i mit tøj,

jeg har ikke rigtig været en som gar meget op i (tøj med sprald i farven osv. men det skal altså laves om på nu. vil gerne være med på moden

det skulle jo helst være noget billig tøj. helst omkring 100-250 kr pr del. vil jeg højest gi. da når man er på s.u så skal der jo spares op og det skal jo slå til!! til alt andet osse.... (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

jeg opdagede for noget tid siden. denne hjemmeside Zalando tøj side der er bare så meget meget flot tøj derinde. har så meget lyst til at købe tøj derinde fra. for er faldet for en del smart tøj derinde på siden...

nogen som har købt tøj der indefra før? er det et sikkert side at købe tøj over.  har set at det er gratis fragt og retur, men venter først med at købe noget derind over til det nye år da jeg skal have sparet en del penge op først. er det enlig ligemeget med hvor meget tøj man køber og afhengig af fragt eller hvordan er det, måske jeg skulle gå kigge på siden.

eller nogen der kender andre gode hjemmesider hvor man kan købe ligeså meget smart tøj?  jeg vil ha rodet op i mit tøj,

jeg har ikke rigtig været en som gar meget op i (tøj med sprald i farven osv. men det skal altså laves om på nu. vil gerne være med på moden

det skulle jo helst være noget billig tøj. helst omkring 100-250 kr pr del. vil jeg højest gi. da når man er på s.u så skal der jo spares op og det skal jo slå til!! til alt andet osse.... (:

Jeg har kun hørt rigtig dårlige om den side.. Så har aldrig prøvet at handle derfra selv!

Anmeld

20. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min kæreste har købt sko derinde .. Dog lidt længe leveringstid , men ellers fint nok .. Men det er IKKE billigt !

Smart girl er en del billigere

Anmeld

20. december 2012

Lone Jakobsen

ja jeg har købt fra dem og har kun posetivt at sige om dem.

fandt en jakke til min søn, billigere end andre steder, og den var præcis som jeg forventede. synes dog at sko og støvler er meget dyre derinde.

Anmeld

20. december 2012

Mamalou

Nelly.com har ofte ret billigt tøj synes jeg. Det er ikke nødvendigvis kendte mærker, men super fint! Du skal dog betale for fragten, mens det er gratis at returnere. Jeg er meget tilfreds med denne side og handler der ofte

Kender ikke til Zanlando.

Vh. Louise

Anmeld

20. december 2012

AMM00

Jeg har selv købt derinde fra, synes der er flot tøj, men også dyrt.. Det er bare om at lede rigtig længe for man bliver en del afhængig af at kigge derinde.. Der gik ca 4 dage fra jeg bestilte til jeg modtog og det er gratis fragt og gratis retur.. Der er billige tøj og dyre tøj.. Man kan os købe på faktura hvor man betaler efter 30 dage fra man har bestilt.. Prøvet det en gang og det gik fint fik betalt den og har nu bestilt nyt igen men har betalt med det samme

Anmeld

20. december 2012

LilleSmølf

Jeg kan rigtigt godt lide Ellos.dk.

Synes de har fine ting, der kan klares på SU.

De sender i god tid og har aldrig haft problemer med dem (:

Anmeld

20. december 2012

laubali

Bestilte 2x derinde fra, begge gange kom varene indenfor 1 uge. 

Den sidste pakke returnerede jeg, fik pengene tilbage efter 3 dage.

Har også kun positiv oplevelse fra zalando.

Anmeld

20. december 2012

Clisolka

Jeg har også kun en positiv oplevelse ved at handle på Zalando  Jeg bestilte tøj til min datter - og 1 uges levering

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg handler igennem Zalando 

Anmeld

20. december 2012

Henriette1708

Miinto.dk

Smartgirl.dk

Nelly.com

Lidt af det jeg kender, som sælger tøj/sko osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.