gylp gulp og lidt mere gyyyyylp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Gravid2012

min baby er 2 maaneder... og han gylper heeeele tiden....

syntes det er lidt voldsomt, nogen gange naar han ligger ned og lige pludselig gylper bliver hans toej vaad, hans oere bliver fyldt med gylp og nogen gang kommer de helt op i hans oejne....... ved godt babyer gylper, men tror han gylper mere end normalt?

goer jeg noget galt? drikker han hans flaske for hurtig?

tips plz!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Valle81

Gravid2012 skriver:

min baby er 2 maaneder... og han gylper heeeele tiden....

syntes det er lidt voldsomt, nogen gange naar han ligger ned og lige pludselig gylper bliver hans toej vaad, hans oere bliver fyldt med gylp og nogen gang kommer de helt op i hans oejne....... ved godt babyer gylper, men tror han gylper mere end normalt?

goer jeg noget galt? drikker han hans flaske for hurtig?

tips plz!

Åhh jeg kender det og jan ku sige Johannesbrødkernemel.

Det var vidundermidlet for os, da vores ene dreng gylpede så vildt.

Det købes på apoteket og så tager du pulveret, tager ca 1/2 teske pulver og propper i når flasken er varm, og så giver du den et ordentlig ryst. Det kan se lidt sjovt ud, men det er super.

Det er et naturmiddel, ikke vanedannede eller afvænningskrævende og de må få det fra fødslen.

Ellers prøv at skifte erstatningsmærke.

Christina

Anmeld

20. december 2012

Gravid2012

Valle81 skriver:

Åhh jeg kender det og jan ku sige Johannesbrødkernemel.

Det var vidundermidlet for os, da vores ene dreng gylpede så vildt.

Det købes på apoteket og så tager du pulveret, tager ca 1/2 teske pulver og propper i når flasken er varm, og så giver du den et ordentlig ryst. Det kan se lidt sjovt ud, men det er super.

Det er et naturmiddel, ikke vanedannede eller afvænningskrævende og de må få det fra fødslen.

Ellers prøv at skifte erstatningsmærke.

Christina

okay bor i Graekenland, saa maa lige se om de har noget svaerende hernede, ellers tror jeg godt min mor kan lokkes til at sende det

tak for dit raad

saa hvad er grunden til det her vilde gylperi ?

Anmeld

20. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng gylpede også helt vildt og min sp anbefalede mig Johannesbrødkernemel http://www.naturoghelse.dk/shop/johannesbroed-kernemel-4798p.html Det kan købes i mindre mængder på apoteket.

Det er super godt og det hjælper rigtig meget.

Anmeld

20. december 2012

Valle81

Gravid2012 skriver:

okay bor i Graekenland, saa maa lige se om de har noget svaerende hernede, ellers tror jeg godt min mor kan lokkes til at sende det

tak for dit raad

saa hvad er grunden til det her vilde gylperi ?

Ahh, de tkan jeg godt se.

Altså der findes et "syndrom" der hedder refluks. Der er hvor, der er sådan en klap der ikke lukker ordentligt, og derfor kommer maden retur i form af gylp/bræk:0(

Dette kunne være, at du skulle til lægen og have undersøgt den lille for.

Ellers, så er det bare at få din mor til at sende det ned til dig:0) Det er rigtig godt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.