Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Faith

Jeg havde lige puttet junior til hans formiddagslur ude i barnevognen, og tænkte: "Jeg kan da vidst godt lige nå et bad inden han vågner"

Babyalarmen med ud på badeværelset, tøjet af og så ind under den varme bruser. Lige som vandet rammer mig, vågner ungen!

Mig ud af bruseren, håndklæde om håret, joggingbukser og en t shirt kastet på, og så ellers bare afsted. Glider på trægulvet og hamrer knæene i gulvet med fuld kraft!

Op igen og humper ud til barnevognen, blot for at erfare at junior sover sødt

Så er dagen ligesom skudt i gang!

Go dag derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

2721

Hehe jeg kan lige se det for mig
Håber dagen ender bedre end den startede og tak for et godt grin

Anmeld

20. december 2012

Faith

Bøllemyr skriver:

Hehe jeg kan lige se det for mig
Håber dagen ender bedre end den startede og tak for et godt grin

Jamen velbekom da

Den kan kun blive bedre fra nu af!

Anmeld

20. december 2012

2721

Faith skriver:

Jamen velbekom da

Den kan kun blive bedre fra nu af!

Det skulle man da klart mene
Håber knæet er ok

Anmeld

20. december 2012

Faith

Bøllemyr skriver:

Det skulle man da klart mene
Håber knæet er ok

Tror knæet er ok. Det bliver højest lidt blåt, men det går nok. Blå er en pæn farve

Anmeld

20. december 2012

2721

Faith skriver:

Tror knæet er ok. Det bliver højest lidt blåt, men det går nok. Blå er en pæn farve

Hehe ja den er da ikke den væreste farve på jord

Anmeld

20. december 2012

B&J

åhh ja den kender jeg skal godt og er ked af du slog dig....

Anmeld

20. december 2012

LBK

Faith skriver:

Jeg havde lige puttet junior til hans formiddagslur ude i barnevognen, og tænkte: "Jeg kan da vidst godt lige nå et bad inden han vågner"

Babyalarmen med ud på badeværelset, tøjet af og så ind under den varme bruser. Lige som vandet rammer mig, vågner ungen!

Mig ud af bruseren, håndklæde om håret, joggingbukser og en t shirt kastet på, og så ellers bare afsted. Glider på trægulvet og hamrer knæene i gulvet med fuld kraft!

Go dag derude!

Kunne ikke lade være med at smile.. FOr ja det har jeg også prøvet. Dog ikke at falde...

Anmeld

20. december 2012

Kløver

Faith skriver:

Go dag derude!

Åh ja

Sd den anden dag og begge unger sov endelig, så slappede af inden jeg ville gå til ro. Får pludselig kæmpe chok ( da jeg også næsten lige havde skruet om på en rigtig gyser) da der kommer knitren og skratten og hyl i bedste gyser stil fra alarmen. Min lille tøs sov stadig og da det gentagede sig flere dage, bla mens min datter også var ude at sove, så ingen var i rummet, var jeg sådan lidt og fik chok hver gang. Viate sig den skrattede fordi det kom langt væk fra og er en i området som brugte samme indendørs alarm. Men ved da nu jeg er i live og godt kan tåle chok eller hjertet hopper 2 slag over uden jeg dør af det

Anmeld

20. december 2012

Pige2009

Griner Ja, det får man ud af at have babyalarm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.