Hvorfor har jeg det så dårligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg elsker min 2 årige søn højere end mig selv. Han er mit liv og alt. Jeg vil gør alt for ham.

Problemet er bare at hver gang han kommer til at opføre sig dårligt f.eks. Slår ud efter min mor eller en anden og jeg så skælder ud og sætter han ved skammekrogen. Får jeg det altid dårligt efter

Jeg føler mig ond og tænker han er kun 2 år over ingenting jeg føler jeg ikke burde skælde ham ud ;(

Hvorfor får jeg det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Valle81

Fordi det du gør strider mod det du ønsker:0)

Jeg ville foreslå dig at stoppe med det, og find en anden måde.

Jeg havde selv en periode, hvor min søn på 2,5 var en rigtig sur balledemager. Og jeg tog mig også i at skælde og smælde - OG JEG HADER DET, og han fatter jo ikke et klap.

Så jeg vendte bøtten.

Når han fik og få sine flip, så sætter jeg mig ned i hans højde og spørger/siger: Altså skat, kom over til mor og få knus og kys.

Det hjælper og afværger situationen fra at eskalere yderligere. Og så får vi begge kærlighed og kram:0)

Knus

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Fordi det du gør strider mod det du ønsker:0)

Jeg ville foreslå dig at stoppe med det, og find en anden måde.

Jeg havde selv en periode, hvor min søn på 2,5 var en rigtig sur balledemager. Og jeg tog mig også i at skælde og smælde - OG JEG HADER DET, og han fatter jo ikke et klap.

Så jeg vendte bøtten.

Når han fik og få sine flip, så sætter jeg mig ned i hans højde og spørger/siger: Altså skat, kom over til mor og få knus og kys.

Det hjælper og afværger situationen fra at eskalere yderligere. Og så får vi begge kærlighed og kram:0)

Knus

Ja det plejer jeg at gør og han bliver altid glad af det. Og jeg gør.

Men jeg følte bare alle sagde til mig han må ikke slå du skal da lære ham det og det gjorde at jeg opførte mig sådan

Anmeld

20. december 2012

Valle81

Anonym skriver:

Ja det plejer jeg at gør og han bliver altid glad af det. Og jeg gør.

Men jeg følte bare alle sagde til mig han må ikke slå du skal da lære ham det og det gjorde at jeg opførte mig sådan

Jamen, det er jo også okay at sætte sig ned at sige, Jeg vil ikke have du slår, men du må give mor masser af knus og kys, er det det du trænger til:0)

Væk med skammekrog, skæld ud osv:0) Vis ham, at vejen frem er knus og kram:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.