Masser af tegn - Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Anonym trådstarter

Jeg er blevet testet negativ 3 gange nu, senest idag, dog bliver jeg ved med at ha en masse tegn f.eks havde jeg ikke mens. på samme måde som jeg plejer (blødte faktisk ikke rigtigt), jeg er sulten hele tiden, træt, min mave er oppustet, jeg har taget lidt på, har lidt smerter i underlivet, og lyst til de samme ting som med mit første barn, og havde for ca. 1 uges tid siden kvalme hele tiden, dog er dne ved at gå væk igen... Jeg skal tisse hele tiden og jeg er blevet testet for blærebetændelse og der var ingen ting...
 Hvad vil i gøre? For vi ønsker ikke at være gravid lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

millesofie

hej
det lyder ikke som om du er gravid, men det er jo min mening
nogen gange kan man nemlig godt tænke sig gravid, både af ønske og det modsatte (det har jeg nemlig prøvet)

men hvis i nu er meget nervøse, vil jeg anbefale at i går til læge og får en blodprøve.. især hvis det er vigtigt for jer ikke at få flere børn lige nu

Held og Lykke
Mvh Mille-Sofie

Anmeld

12. juni 2009

Heidi.

Ja, du kunne godt lyde gravid.. For alle de synptomer havde jeg da jeg var gravid.. Men Har du selv testet eller er det lægen?

Anmeld

12. juni 2009

Anonym trådstarter

Heidi-Godsk skriver:

Ja, du kunne godt lyde gravid.. For alle de synptomer havde jeg da jeg var gravid.. Men Har du selv testet eller er det lægen?

Det er lægen der har teste mig negativ alle 3 gange...

Føler mig også gravid og sidst jeg var gravid der teste jeg mig selv negativ 6 gange og gik så til lægen en dag efter min sidste egen test hvor jeg blev testet positiv og der var jeg 10 uger henne...
Er bange for ikke at opdag det i tide og vi kan bare ikke få et barn mere lige nu det vil ødelægge manden, mig og vores barn... det vil være det rene børnemishandling for både den lille ny og vores lille ønskebarn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.