Malerier...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Fenja09

Synes de er super fine som gaver til familien - men stilen er slet ikke mig og nu har jeg selv malet i mange år og for mig mangler der noget mere "struktur" for at de kan sælges.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Muhmi

Det er nogle fede farver du bruger og med en rigtig god sammentætning... Din streg er dog en smule, nybegynder-agtig...

Men ja, jeg synes måske jeg har set for mange af den slags malerier (Fakta, Føtex, Kvickly... Sådan masseproducerede) til at jeg ville købe dem... Jeg ville ikke føle de var specielle nok, hvis du forstår?

Anmeld

20. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hjeret kan jeg godt lide.

Jeg kunne ikke finde på at købe det med hånden, da det ikke er min drengs hånd 

Det blå er ikke lige mig.

Anmeld

20. december 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg vil gerne læse jeres uforbeholdne mening om disse malerier - og om det var noget I ville have lyst til at købe, hvis de var til salg?

Jeg syntes de er flotte, men jeg har en helt anden stil - men skide flotte!

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Lulle25 skriver:

Ærligt må jeg sige nej. Synes simpelthen ikke de er flotte nok til at de sælger til mig. Håber ikk du er sur over kommentaren, men du spørger jo selv

Kh Louise

Nej det er bestemt ikke noget at blive sur over  Tl at begynde med er det jo gaver møntet præcist på specifikke personer, der elsker de farver der er blevet brugt - og motiverne er også specifikt følt og fornemmet af undertegnede så ville bare høre da min mand og jeg lige kort snakkede om det mon var en mulighed at sælge malerier af den slags. Det er slet ikke noget jeg ville kunne gøre karriere af, og er heller ikke meningen - syntes bare det er skønt at sidde og fordybe sig  og se hvad der kommer ud af penslerne  Er glad for du skrev! 

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Det er nogle fede farver du bruger og med en rigtig god sammentætning... Din streg er dog en smule, nybegynder-agtig...

Men ja, jeg synes måske jeg har set for mange af den slags malerier (Fakta, Føtex, Kvickly... Sådan masseproducerede) til at jeg ville købe dem... Jeg ville ikke føle de var specielle nok, hvis du forstår?

Kan sagtens følge dig  Har aldrig gjort alvor ud af at male, det er kun når inspirationen kommer over mig og tit er det personlige malerier sigtet direkte mod modtageren. Så hvert billede, hver streg og hvert motiv er personligt 

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

MortilElias2010 skriver:

Nej det er bestemt ikke noget at blive sur over  Tl at begynde med er det jo gaver møntet præcist på specifikke personer, der elsker de farver der er blevet brugt - og motiverne er også specifikt følt og fornemmet af undertegnede så ville bare høre da min mand og jeg lige kort snakkede om det mon var en mulighed at sælge malerier af den slags. Det er slet ikke noget jeg ville kunne gøre karriere af, og er heller ikke meningen - syntes bare det er skønt at sidde og fordybe sig  og se hvad der kommer ud af penslerne  Er glad for du skrev! 

Er du TS? For du starter da ud med at være anonym

Anmeld

20. december 2012

Guldet

Laulund87 skriver:

tænkte det samme..

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Laulund87 skriver:

Det er fordi jeg har to profiler - en jeg glemte password og email til og så oprettede jeg den her, så fandt jeg ud af hvad email og pw var til den anden og glemte så den her da den i sidste uge lige pludselig bare loggede mig ud og så kom jeg i tanke om denne profil pw og email dagen efter med hjælp fra Zafir. Logger jo sjældent ud og idag var jeg så på fra den anden og oprettede indlægget, og nu er jeg så på denne som jeg glemte at jeg var og er tydeligvis ikke anonym mere  Pyt med det. Tænker jeg må få slettet den anden for selv jeg bliver jo helt forvirret af det her. Det er bare smart når hukommelsen svigter at jeg lige kan skifte til den anden så jeg kan følge med herinde, logger ho sjældent af. Er bare meget meget glad for at det ikke var et meget hemmeligt emne jeg havde bragt op nu jeg glemte jeg var på fra den anden profil 

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

MortilElias2010 skriver:

Det er fordi jeg har to profiler - en jeg glemte password og email til og så oprettede jeg den her, så fandt jeg ud af hvad email og pw var til den anden og glemte så den her da den i sidste uge lige pludselig bare loggede mig ud og så kom jeg i tanke om denne profil pw og email dagen efter med hjælp fra Zafir. Logger jo sjældent ud og idag var jeg så på fra den anden og oprettede indlægget, og nu er jeg så på denne som jeg glemte at jeg var og er tydeligvis ikke anonym mere  Pyt med det. Tænker jeg må få slettet den anden for selv jeg bliver jo helt forvirret af det her. Det er bare smart når hukommelsen svigter at jeg lige kan skifte til den anden så jeg kan følge med herinde, logger ho sjældent af. Er bare meget meget glad for at det ikke var et meget hemmeligt emne jeg havde bragt op nu jeg glemte jeg var på fra den anden profil 

Puha ja så giver det da mere mening, omend det er noget forvirrende så kan godt forstå du vil have slettet den ene bruger

Ja emnet er heldigvis ikke så galt hehe Fine billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.