Julegave til Dagplejemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Trine89

Jah Nu har jeg jo ikke vildt meget erfaring på dette område. 

Vi har nemlig fået julegave med hjem til Caia fra dagplejemoren, og så kom jeg til at tænke på om man plejer man at give en lille julegave til Dagplejemoren fra ens barn?? 

Glædelig jul allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Lærke & Lucas

Trine89 skriver:

Vi har nemlig fået julegave med hjem til Caia fra dagplejemoren, og så kom jeg til at tænke på om man plejer man at give en lille julegave til Dagplejemoren fra ens barn?? 

Glædelig jul allesammen

Vi gav min datter´s dp.mor julegave, en sammenplantning af en art og en æske chokolade. Vi havde også den bedste dp.mor man kan ønske sig. Tror det har meget og sige.

Glædelig jul.

Anmeld

20. december 2012

Trine89

Lærke & Lucas skriver:

Vi gav min datter´s dp.mor julegave, en sammenplantning af en art og en æske chokolade. Vi havde også den bedste dp.mor man kan ønske sig. Tror det har meget og sige.

Glædelig jul.

Det er det helt sikkert.. 

Vores DP er også helt fantastisk. Er sikker på vi ikke kunne få nogen bedre. 

Også derfor jeg tænkte om man skulle give en lille ting. hihi.

Anmeld

20. december 2012

Lærke & Lucas

Trine89 skriver:

Det er det helt sikkert.. 

Vores DP er også helt fantastisk. Er sikker på vi ikke kunne få nogen bedre. 

Også derfor jeg tænkte om man skulle give en lille ting. hihi.

Hvis i selv føler for det synes jeg i skal gøre det, og er helt sikker på det nok skal vække glæde.

Anmeld

20. december 2012

Mette.

Trine89 skriver:

Glædelig jul allesammen

Vi gav sidste år og gør det også i år

sidste år gav vi Emilie trip trap Nissen, da vores datter hedder Emilie + en æske summerbird chokolade.

i år får hun en kurv med slik, hjemmebag, kaffe, the og andet godt til hele familie.

Anmeld

20. december 2012

GitteC78

Sidste år gav vi min søns dp en Trip Trap nisse. I år har vi købt en Kenzo deodorant. Til min datters dp har vi købt en gaveæske fra Body shop.

Anmeld

20. december 2012

foto på lærred

Trine89 skriver:

Glædelig jul allesammen

Det gjorde vi til vores DP-mor. Vi har super glade for hende, og synes ofte at en DP-mor er lidt mere "speciel" end pædagogerne i en vuggestue fordi der er flere af dem (dont get me wrong- vi elsker også enkelte af vores vs-personale) men dp-mor var bare noget specielt. VI lavede som regel en kurv med julegodter, øl og gavekort til Martha

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.