jeg ved godt i måske tænker at det ikke er stedet hvor jeg skriver om det. men prøver alligevel at skrive det under (parforhold)
jeg og min kærste har det bare så fantastisk godt sammen, men der er en ting som jeg bare er så ked af på min kærstes vegne.
han har en slags sygdom. på en eller anden måde som kommer indimellem.
fe.x hvis i skal noget eller hvis vi bare lige pludslig skal et sted hend. eller vi er ude at køre kan det komme helt af sig selv..

kan han så bare lige pludslig på svimmle. og så har han det med han har kvalme i den tid han har det. det plejer at skal soves væk, men ikke altid det hjælper
der er bare ingenting der kan hjælpe ham det er bare så trist.
han har været ved lægen virkelig mange gange. han har levet med det siden han var omkring 10 år. ca og idag er min skat 24år.! jeg synes bare det er utroligt man ikke kan købe medicin som kan holde svimmelhed tilbage.! nu hvor vi har et barn på knap 3,1 år er jeg bange for om hun arver den slags sygdom. fra din father. jeg har det bare rigtig dårlig med at han har det sådan når vi har et barn sammen,nogen som kender andre der os lider af svimmelhed.. og der er kommet en begrundelse på hvad det evt. kan være.
håber så meget på at lægerne på et tidspunkt finder ud af hvad det helt præsis kan skyldes. eller man kan få medici for det..
Anmeld