Endnu ingen menses?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. december 2012

MorDk

Det er nu snart 13 uger siden jeg fødte. Har fået sat spiral op men har ikke set skyggen af min menses. Andre som endnu ikke har fået menses?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Faith

Jonathan nåede at blive 4 måneder inden min mens kom. Med tvillingerne gik der endnu længere. Troede jeg var sluppet af med den røde djævel

Anmeld

19. december 2012

NoName

Da jeg fødte gik der næsten 5 mdr inden jeg fik mens...

Det skal nok komme, når kroppen er klar igen...

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Okii tak for svar!

Sidst fik jeg nemlig min menses nogle dage efter jeg fik sat spiral op! Det vil sige 6 uger eller sådan?

Anmeld

19. december 2012

Faith

MorDk skriver:

Okii tak for svar!

Sidst fik jeg nemlig min menses nogle dage efter jeg fik sat spiral op! Det vil sige 6 uger eller sådan?

Lige et sidespring. Gør det ikke herre niller naller at få lagt spiral op når man ikke har haft mens? Min læge sagde at hun helst ville vente til slutningen af en mens, da livmoderhalsen er mere åben og derfor nemmere at komme til.

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Faith skriver:

Lige et sidespring. Gør det ikke herre niller naller at få lagt spiral op når man ikke har haft mens? Min læge sagde at hun helst ville vente til slutningen af en mens, da livmoderhalsen er mere åben og derfor nemmere at komme til.

Første gang jeg fik den lagt op mærkede jeg INTET!

Anden gang mærkede jeg kun et meget lille "niv" sådan lidt menses-smerte-agtig-følelse. Men nogle sys det gør NAS! Jeg sys ikke.

Anmeld

19. december 2012

Faith

MorDk skriver:

Første gang jeg fik den lagt op mærkede jeg INTET!

Anden gang mærkede jeg kun et meget lille "niv" sådan lidt menses-smerte-agtig-følelse. Men nogle sys det gør NAS! Jeg sys ikke.

Ok. Det har nok osse noget at sige hvor meget eller lidt man formår at slappe af mens den lægges op. Skal til læge i morgen og snakke prævention, og ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge.

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Faith skriver:

Ok. Det har nok osse noget at sige hvor meget eller lidt man formår at slappe af mens den lægges op. Skal til læge i morgen og snakke prævention, og ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge.

Jeg har en kobberspiral og den havde jeg også sidst! Jeg var tilfreds! Dog generede tråden lidt engang imellem, men det kan man få rettet jo...

Ønsker ikke hormoner... derfor ingen hormon spiral eller piller.

Anmeld

19. december 2012

Faith

MorDk skriver:

Jeg har en kobberspiral og den havde jeg også sidst! Jeg var tilfreds! Dog generede tråden lidt engang imellem, men det kan man få rettet jo...

Ønsker ikke hormoner... derfor ingen hormon spiral eller piller.

Hælder osse klart til kobberspiralen. Ønsker heller ingen hormoner. Skal bare lige overvinde "frygten" for at få den lagt op.

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Hælder osse klart til kobberspiralen. Ønsker heller ingen hormoner. Skal bare lige overvinde "frygten" for at få den lagt op.

Jeg var SÅ bange første gang! Spændte helt vildt! Men mærkede INTET! Og jeg mener absolut INTET! Anden gang "nev" det som sagt lidt! MEN tænk på at det var MEGET MEGET MEGET værre at have veer. At få lagt spiral op tager 2 split sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.