jeg fælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2012

HopinWishin

Jeg fælder helt vildt! Vores datter er nu 4 mdr. og jeg ammer endnu... hvornår holder jeg op med at fælde???!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fælder også for vildt denne gang. Altså sådan i store totter, det et er helt vildt, og meget mere end første gang. Håber godt nok også snart jeg holder op med at fælde! Vh stine

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Jeg fældede HELT vildt da jeg stoppede med at amme min søn. Blev seriøst tyndhåret. Nu er mit hår heldigvis blevet super kraftigt igen! MEN... nu er det begyndt at klø i hovedbunden på den der mærkelig måde = jeg snart begynder at fælde extremt igen  Rigtig øv! Man kan nok ikke undgå det (desværre)

Anmeld

19. december 2012

HopinWishin

Vi har en golden retriever og hun fælder også... så det er bare fyldt med hår hjemme hos os alle steder sys jeg!!.. hm sikke mange skavanker en kvinde har under og efter graviditet... det er da godt man har fået et vidunder ud af det hele

Anmeld

19. december 2012

B&J

en tur på apoteket med dig, de kan give dig gode råd der kan styrke dit hår, jeg spiser selv B vitaminer og de hjælper...  rigtigt meget for kroppen har jo været udsat for strees og der for sker der det kæmpe hårdtab, men masser af vitaminer og olier er super godt for håret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.