Opfølgning på 'skal du være med'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Nettemor

Hej Piger

For noget tid siden oprettede jeg denne tråd.

https://www.baby.dk/debat/197784pi4/kreativ/skal-du -vaere-med-.aspx

Og der var nogle af jer der gerne ville være med. Hvis og når I har nogle huer der er klar så siger I bare til så skal I få min adresse Jeg vil som sagt gerne betale en smule til porto men kan desværre ikke betale for selve huerne.

Håber at der stadig er nogle der vil være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Nettemor

20. december 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Hej Piger

Og der var nogle af jer der gerne ville være med. Hvis og når I har nogle huer der er klar så siger I bare til så skal I få min adresse Jeg vil som sagt gerne betale en smule til porto men kan desværre ikke betale for selve huerne.

Er det noget du gør løbende? for her op til jul har der bare været for meget andet at tage sig til. hehe.. men en anden gang kunne jeg godt overtales.

Anmeld

20. december 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Er det noget du gør løbende? for her op til jul har der bare været for meget andet at tage sig til. hehe.. men en anden gang kunne jeg godt overtales.

Jeg ved ikke om det måske bliver til det. Men indtil videre er det bare indtil midt/slut januar. Hende der skal have dem med tager afsted til februar..

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Jeg ved ikke om det måske bliver til det. Men indtil videre er det bare indtil midt/slut januar. Hende der skal have dem med tager afsted til februar..

Jeg vil lige se om jeg ikke kan finde overskuddet til det i Januar måske. Vi står og skal flytte inden 1 marts, så nu må vi se..

Men ellers håber jeg der kommer en "omgang" mere..

Anmeld

5. januar 2013

Rsa

Nettemor skriver:

Hej Piger

Har en bunke huer liggende, godt nok omk. Str.1 år og en enkelt tinyfødte- hvis de kan bruges, vil jeg gerne donere dem

Anmeld

6. januar 2013

Lone Jakobsen

super ide

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Rsa skriver:

Har en bunke huer liggende, godt nok omk. Str.1 år og en enkelt tinyfødte- hvis de kan bruges, vil jeg gerne donere dem

Mon ikke de kan det. Hvis du altså er sikker. Ved ikke om dem til 1 år bliver for store?

Du kan evt lige skrive mig en pb

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

super ide

Tak

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Jeg vil lige se om jeg ikke kan finde overskuddet til det i Januar måske. Vi står og skal flytte inden 1 marts, så nu må vi se..

Men ellers håber jeg der kommer en "omgang" mere..

Ved ikke om der kommer en omgang mere men det kunne da tænkes Om ikke andet så måske til et sygehus i nærheden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.