hvad gør i , hvordan ligger i dynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Fenja09

Matilde er 4 mdr, og hun sparker dynen af.

jeg ligger hende på lidt af dynen og resten af dynen tager jeg hen over hende og stopper den ned i siden af sengen.. men hun kan godt sparke den af alligevel

hvad gør i

Vores datter har altid hadet at ligge med dyne, men er blevet lidt bedre til det nu - hun er snart 16 måneder. Det eneste vi har gjort er at give hende lidt mere tøj på end hvis hun gad ligge med dyne.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Giraffen

2-små skriver:

Matilde er 4 mdr, og hun sparker dynen af.

jeg ligger hende på lidt af dynen og resten af dynen tager jeg hen over hende og stopper den ned i siden af sengen.. men hun kan godt sparke den af alligevel

hvad gør i

vi gik over til junior dyne deromkring - og ja hun sparker den også af (stadigvæk) - men når hun sover så lægger vi den over hende igen og så sparker hun den ikke af i søvne (det er hvertfald sjældent)

hun er 9 måneder

Anmeld

19. december 2012

Giraffen

2-små skriver:

okay , hun er nemlig ret livlig hun sparker den af i søvne. hun tager benene helt op til hovedet og får benene ud foran dynen oppe ved sit bryst

der ku jeg ikke lige lade være med at fnise sikke et syn 

så ku man måske prøve med en sovepose - Nina kommer også i voksien når vi er ude og hvis hun skal sove til middag indenfor, for så ruller hun ikke rundt

Nina ligger så også 9 ud af 10 gange på maven i kravlestilling med hovedet på siden, så ka man self heller ikke sparke dynen af 

Anmeld

19. december 2012

lilledittemor

Vores datter får lidt ekstra tøj på..
Så ligger dynen langs hendes side og ind under benene,

Jeg synes at det er synd at tvinge hende til at ligge på samme måde hele natten. Jeg vil også gerne selv kunne rykke mig rundt når jeg sover

Anmeld

19. december 2012

Clisolka

Francisca skriver:

Vi købte en juniordyne

Den er meget større og derfor tungere så den kan ikke spakkes af rigtigt.

Det samme gjorde jeg 

Anmeld

19. december 2012

Faith

Vi gør præcis det samme som dig, men alligevel har Jonathan aldrig dyne på når vi kommer ind til ham om morgenen. Vi er begyndt at give ham ekstra tøj på til nat, så vi er sikre på han ikke ligger og fryser. Og når vi så er inde og fodre om natten, putter vi selvfølgelig dynen om ham. Men han er en lille udbryderkonge er han

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.