Anonym skriver:
hej. jeg skriver det her fordi jeg har brug for at lette lidt ud, syntes ikke rigtigt mit hovedet kan rumme mere idag. idag fandt min kæreste igennem 5 måneder ud af at hans tidligere eks kærestes barn er hans og er han bestemt ikke glad for han ønsker ikke at have noget med dem at gøre da hun snød ham og brugte ham til at blive gravid og så røg han faktisk ud af huset...
men sagen er så den at nu pga det vil han ikke have flere børn. og ja min drøm er ødelagt. jeg har altid drømt om at få 2 børn (har et barn) inden jeg bliver 30 & er kun 18 år & få hus en dag og leve lykkeligt. jeg er taknemmelig for det barn jeg har, er så bare desværre ikke med ham jeg er kærester med. jeg er bare så ulykkelig over det, syntes det er synd malte skal være ene barn!
& der er ingenting at gøre, selvom at jeg siger at vi skal være sammen mindst 2-3 år hvis ikke mere så vi er mere sikre på at vi ikke går fra hinanden. fordi det han er bange for er at hvis vi får et barn og vi går fra hinanden fordi så ville han ikke kunne betale til det barn også hvis han skal kunne leve han har en datter på 3 år. og er på pension. men jeg forstår ham godt på en måde, men er bare så ulykkelig over at jeg ikke får flere børn. og jo jeg kan få flere børn hvis jeg går fra ham, men syntes bare ikke det er noget løsning bare fordi de ikke vil have flere børn så elsker man jo ikke personen nok. jeg elsker ham så højt og føler jeg vil kunne leve et langt og lykkeligt liv sammen. men ville bare ønske inderligt at vi havde noget man kunne kalde "vores søn/datter og ikke min/hans"
- han vil få lavet efter jul så han ikke kan få flere børn
- syntes bare den er hård at sluge men kan han ikke rigtigt forstå og han vil ikke rigtigt snakke om det da det gør ham ked af det.
ville ikke rigtigt noget med det andet end bare lette ud da det hjælper en del
øv en træls situation for jer begge to 
jeg synes (din alder taget i betragtning) at du skal se tiden an - din kæreste har fået et kæmpe chock og kan garanteret ikke overskue de økonomiske konsekvenser på nuværende tidspunkt
Gi det et par år og er i stadig sammen og elsker I hinanden så kan han sikkert overskue tingene på en helt anden måde end ham kan nu
og hvis ikke så har du givet det en kæmpe chance og nogle år af dit liv - samtidig har du tid til at finde en anden at få børn med 
det ka også være til den tid at du er så godt stillet økonomisk at I kan indgå en form for aftale om at I (hvis I går fra hinanden) får lavet en anden økonomisk ordning som faderen så kan være med på og stadig ha et fungerende liv
til jer og jeg håber I får en god jul på trods af den trælse oplevelse
men HUSK - den kommende lille ny kan ikke gøre for at dennes mor har været en klaphat ud over alle grænser 
Anmeld