Løn som støttekontaktperson?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.919 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Kloster

Hej.

Nogen der ved, hvad en støttekontaktperson i kommunen får i løn?

Det er lidt svært at få et ben indenfor i den branche, men hvordan ligger lønnen mon??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

morNov2010

Vi har ansat en støtteperson til min søn på 10 år, ca. 8 timer om ugen (det er hvad vi har fået bevilget). Jeg mener lønnen ligger på ca. 112-113 kroner i timen. 

Anmeld

19. december 2012

Kloster

morNov2010 skriver:

Vi har ansat en støtteperson til min søn på 10 år, ca. 8 timer om ugen (det er hvad vi har fået bevilget). Jeg mener lønnen ligger på ca. 112-113 kroner i timen. 

Okay, men det var ikke lige en a la støttepædagog.

Det er en støttekontaktperson ved kommunen. På 37 timer, der kommer ud til psykisk syge, personer og familier, der har behov for snak, hjælp og struktur på hverdagen. De følger ofte personen ell familien i flere år, hvor bostøttemedarbejderen ofte kun er der kort tid.

Anmeld

19. december 2012

L&V

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved, hvad en støttekontaktperson i kommunen får i løn?

Det er lidt svært at få et ben indenfor i den branche, men hvordan ligger lønnen mon??

Skal man ikke ind ov være pædagog eller ergoterapeut for at blive det??

Anmeld

19. december 2012

Kloster

Skal man ikke ind ov være pædagog eller ergoterapeut for at blive det??

I Jammerbugt kommune kan man også blive det som Ssa'er. Men ved ikke lige med andre kommuner.

Anmeld

19. december 2012

B&J

Kloster skriver:

I Jammerbugt kommune kan man også blive det som Ssa'er. Men ved ikke lige med andre kommuner.

jeg kender ikke med lønnen men hvis man vil være støttekontaktperson skal man bare have en sosu som du skriver det gælder også her i hjørring, det lyder nemlig som et super spænde job, det kunne jeg også godt tænke mig men ønsker ikke at komme ud som sosu hjælper inden jeg kan få jobbet

Anmeld

19. december 2012

L&V

Kloster skriver:

Nå okay der kan man bare se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.