Hjælp , hjemmearbejde !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.518 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Lady Marion <3

Min søster har mistet sin boligsikring og har brug for at tjene ca 3000 kr oveni sin løn , hun søger hjemmearbejde hun kan sidde med om aftenen ... Nogle der kender noget til sådan noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Lady Marion <3

Slet ingen ?

Anmeld

19. december 2012

serinasmor

Lady Marion <3 skriver:

Min søster har mistet sin boligsikring og har brug for at tjene ca 3000 kr oveni sin løn , hun søger hjemmearbejde hun kan sidde med om aftenen ... Nogle der kender noget til sådan noget ??

hmmm ... jeg mener jeg får en masse spammails omkring det

noget med at sidde og ringe fra egen telefon og sælge noget eller spørge - kan holde øje hvis det er

ved flere er sælgere til fx tupperware eller børnetøj

jeg havde selv engang et pakkejob hvor jeg skulle pakke gaveæsker med stofservietter og en dug

Hun kunne også blive selvstændig men det kan jo godt være et sats + man skal helst kunne noget

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

serinasmor skriver:

hmmm ... jeg mener jeg får en masse spammails omkring det

noget med at sidde og ringe fra egen telefon og sælge noget eller spørge - kan holde øje hvis det er

ved flere er sælgere til fx tupperware eller børnetøj

jeg havde selv engang et pakkejob hvor jeg skulle pakke gaveæsker med stofservietter og en dug

Hun kunne også blive selvstændig men det kan jo godt være et sats + man skal helst kunne noget

Tak  du må meget gerne holde øje ...  Det skal være seriøst , tupperware og sådan nogle home partyer er der jo ikke nogen sikker fortjeneste på , lige som dem der reklamre for man skal sælge noget for dem tit er pyramidespil ,, så sådan noget du nævner med at pakke noget eller produktions arbejde hjemme ville være sagen

Anmeld

19. december 2012

serinasmor

Lady Marion <3 skriver:

Tak  du må meget gerne holde øje ...  Det skal være seriøst , tupperware og sådan nogle home partyer er der jo ikke nogen sikker fortjeneste på , lige som dem der reklamre for man skal sælge noget for dem tit er pyramidespil ,, så sådan noget du nævner med at pakke noget eller produktions arbejde hjemme ville være sagen

hmmm .. aner ikke hvad dette er men http://www.dkpartner.dk/ kig på det

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

serinasmor skriver:

hmmm .. aner ikke hvad dette er men http://www.dkpartner.dk/ kig på det

Det virker ikke helt vandtæt

De vil vist have folk til at blive partnere (medejere)

Anmeld

19. december 2012

serinasmor

Lady Marion <3 skriver:

Det virker ikke helt vandtæt

De vil vist have folk til at blive partnere (medejere)

det er nemlig en jungle .. læste ordet gazelle og tænkte "helt fint"

Anmeld

19. december 2012

Lady Marion <3

serinasmor skriver:

det er nemlig en jungle .. læste ordet gazelle og tænkte "helt fint"

Det er nemlig en jungle

Men der må da findes ådanne jobs endnu ?

Anmeld

19. december 2012

serinasmor

Lady Marion <3 skriver:

Det er nemlig en jungle

Men der må da findes ådanne jobs endnu ?

Det går jeg ud fra ...

men jeg tror man skal henvende sig på fabrikkerne - ikke dem der laver fødevarer - og spørge om de har noget man kan lave derhjemme og på akkord

Anmeld

19. december 2012

JulieE

Jeg har arbejdet som supporter på et datingsite. Der var nogle studerende, som passede weekendervagterne. De sad alle hjemme og arbejde  Det kræver ldit kendskab til it m.v. men, on ikke der findes flere af den slags jobs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.